درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173

اتو بخار مولینکس مدل IM154

اتو بخار مولینکس مدل IM154 در رنگ سبز، دارای توان 2000 وات، جنس کف سرامیک، بخاردهی عمودی، دارای سیستم ضد چکه، بخار دهی لحظه ای 75 گرم در دقیقه، بخار دهی پیوسته 25 گرم در دقیقه، مخزن آب 250 میلی لیتر، تنظیم میزان بخاردهی و مجهز به سیستم ضد رسوب.

Moulinex _ مولینکس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

1کیلوگرم
2000
اتو بخار
سرامیک
250 میلی لیتر
25 گرم در دقیقه
1.5 متر
75 گرم در دقیقه
سبز

اتو بخار مولینکس مدل IM154 در رنگ سبز، از محصولات شرکت مولینکس می باشد که که دارای طراحی زیبا و کارآمد است. این اتو بخار با قدرت 2000 وات امکان اتو کردن انواع لباس های حریر، ابریشم و پشمی را داراست. جنس کف آن از نوع سرامیک می باشد که باعث نرم وروان شدن اتو روی لباس ها می شود و گرما را به طور یکنواخت در تمام سطوح اتو پخش می کند. 

جنس بدنه این دستگاه پلاستیک مقاوم می باشد که در برابر حرارت استقامت بالایی دارد و این پوشش باعث شده تا وزن این دستگاه سبک باشد و اتو کشی آسان تر شود. این اتو بخار در روی بدنه خود یک ولوم تنظیم میزان بخاردهی دارد که طبق جنس لباس ها قابل تنظیم است. همچنین مجهز به کلید مخصوص برای اسپری کردن است که اتو کردن بدون بخار را امکان پذیر می کند. 

از ویژگی های مهم این محصول سیستم ضد چکه می باشد که از چکه کردن آب هنگام اتو کردن جلوگیری می کند. مخزن آب این اتو به صورت نیمه شفاف است و زمانی که آب آن تمام شود قابل مشاهده می باشد و به راحتی می توان از دریچه جلویی توسط پیمانه پر شود.

گفتنی است این اتو بخار دارای بخار عمودی می باشد که هم میتوانید لباس های حجیم را بخاردهی کند و چین چروک آن ها را از بین ببرد و هم به راحتی می توانید لباس عروس، پرده و ... را به صورت عمودی اتو کنید.

از مزیت های مهم این محصول مجهز بودن به 3 عملکرد (خشک ، اسپری ، بخار) می باشد و همچنین مجهز به سیستم ضدرسوب است که رسوب آب را جمع کرده و مانع از ریزش آن روی لباس می شود.

دلایل اعتماد به ما