درباره فروشگاه: راک
تعداد محصولات: 29
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اتو بخار برینا مدل BST 410

اتو بخار برینا مدل BST 410، امکان اتو انواع لباس های حریر، ابریشم و پشمی، دارای سیم جمع کن، دارای عملکرد تمیزکاری خودکار، جنس کف سرامیک، ولتاژ 220-240 وات، بخار دهی لحظه ای 130 گرم در دقیقه، بخار دهی پیوسته 40 گرم در دقیقه، دارای 3 عملکرد (خشک ، اسپری ، بخار) و مجهز به سیستم ضدرسوب.

Brina - برینا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

1.26 کیلوگرم
پلاستیک مقاوم
2200 وات
دارای 3 عملکرد خشک، اسپری، بخار، دارای سیم جمع کن، دارای عملکرد تمیزکاری خودکار
اتو بخار
سرامیک
40 گرم در دقیقه
۱.۵۵ متر
130 گرم در دقیقه
مشکی

اتو بخار برینا مدل BST 410 از محصولات شرکت برینا می باشد که که دارای طراحی زیبا و کارآمد است. این اتو بخار با قدرت 2200 وات امکان اتو کردن انواع لباس های حریر، ابریشم و پشمی را داراست. جنس کف آن از نوع سرامیک می باشد که باعث نرم و روان شدن اتو روی لباس ها می شود و گرما را به طور یکنواخت در تمام سطوح اتو پخش می کند. این دستگاه دارای چراغ LED است که کم و زیاد شدن حرارت دستگاه در آن قابل مشاهده می باشد.

جنس بدنه این دستگاه پلاستیک مقاوم می باشد که در برابر حرارت استقامت بالایی دارد و این پوشش باعث شده تا وزن این دستگاه سبک باشد و اتو کشی آسان تر شود. این اتو بخار در روی بدنه خود یک ولوم تنظیم حرارت دارد که طبق جنس لباس ها قابل تنظیم است. همچنین مجهز به کلید مخصوص برای اسپری کردن است که اتو کردن بدون بخار را امکان پذیر می کند. 

از ویژگی های مهم این محصول سیستم ضد چکه می باشد که از چکه کردن آب هنگام اتو کردن جلوگیری می کند. مخزن آب این اتو به صورت نیمه شفاف است و زمانی که آب آن تمام شود قابل مشاهده می باشد و به راحتی می توان از دریچه جلویی توسط پیمانه پر شود.

گفتنی است این اتو بخار دارای بخار عمودی می باشد که هم میتوانید لباس های حجیم را بخاردهی کند و چین چروک آن ها را از بین ببرد و هم به راحتی می توانید لباس عروس، پرده و ... را به صورت عمودی اتو کنید.

از مزیت های مهم این محصول مجهز بودن به 3 عملکرد (خشک ، اسپری ، بخار) می باشد و همچنین مجهز به سیستم ضدرسوب است که رسوب آب را جمع کرده و مانع از ریزش آن روی لباس می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی