درباره فروشگاه: راک
تعداد محصولات: 29

اتو پرس سخنگو راک مدل SP8090

اتو پرس سخنگو راک مدل SP8090 در رنگ مشکی، همراه با سخنگوی فارسی صوتی، دارای توان 2200 وات، دارای دو سرعت قابل تنظیم، مجهز به آژیر ایمنی صوتی، دارای فیلتر تصفیه آب، پایه فلزی برای سهولت کار، دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و قابلیت کنترل میزان حرارت و بخار.

Rak - راک

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

260×490×680 میلی متر
12 کیلوگرم
دارای دو سرعت قابل تنظیم، مجهز به آژیر ایمنی صوتی، دارای فیلتر تصفیه آب، پایه فلزی برای سهولت کار، دارای صدای راهنمای صوتی، قابلیت کنترل میزان حرارت و بخار.
اتو پرسی
2001 تا 2400 وات
تفلون
مشکی

اتو پرس سخنگو راک مدل SP8090 در رنگ مشکی، از محصولات شرکت راک می باشد که دارای ظاهری شیک و به روز است. این محصول در ابعاد 260×490×680 میلی متر و وزن 12 کیلوگرم می باشد.

این اتو پرس می تواند لباس های شما را را بدون چروک و در مدت زمان کوتاه تری اتو کند. از قابلیت های این محصول می توان به مجهز بودن به تنظیم حرارت و بخار را نام برد که با استفاده از صفحه نمایش روی آن نشان داده می شود. 

از مزیت های خیلی مهم این محصول، قابلیت خاموش شدن خودکار آن می باشد به صورتی که اگر اتو پرس بیشتر از 10 ثانیه در حالت بسته قرار بگیرد انتقال برق را قطع کرده و از طریق هشدار دهنده صوتی اطلاع می دهد که مجدد دستگاه را باز کنید و پس از باز شدن صفحه پرس به صورت خودکار گرماساز روشن می شود. 

 از دیگر ویژگی های این محصول، دارای صدای راهنمای صوتی، توان 2200 وات، دارای دو سرعت قابل تنظیم، مجهز به آژیر ایمنی صوتی، دارای فیلتر تصفیه آب و پایه فلزی برای سهولت کار می باشد.

 

دلایل اعتماد به ما