بخرید و 480,305 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی شهر
تعداد محصولات: 45
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

فریزر صندوقی پلادیوم مدل دیپ PDF250

فریزر صندوقی پلادیوم مدل دیپ PDF250 ، دارای نور LED، صدای کم، قفل درب، دسترسی آسان، کمپرسور ACC، مصرف بهینه انرژی A، ورق های خود رنگ کره ای، مبرد دوست دار محیط زیست، کاهش هدر رفت سرما در هنگام باز کردن درب محصول، بدنه داخلی آلومینیومی جهت حداکثر بهره وری سرمایش و توزیع یکنواخت سرما در کابین.

Pladium - پلادیوم

137,230,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید چرم،
101*97*74 سانتی متر
51 کیلوگرم
LED
افقی
258
A

فریزر صندوقی پلادیوم مدل دیپ PDF250، یکی از فریزرهای صندوقی بوده که مناسب برای خانواده های پرجمعیت و خانه هایی که فضای کافی برای فریزهای ایستاده ندارند، پیشنهاد می شود. این گونه فریزرها در ابعاد و اندازه های مختلف و برای مصارف گوناگون طراحی شده اند که انتخاب آنها بستگی به سلایق افراد دارد. این فریزر تک الکترواستیل به رنگ سفید چرم و در ابعاد 1010 میلیمتر پهنا، 740 میلیمتر عمق و 970 میلیمتر ارتفاع ساخته شده است.

فریزر صندوقی پلادیوم مدل دیپ PDF250، برخلاف ظاهری که دارد حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را دورن خود جای می دهد. جنس محفظه‌ی داخلی این محصول از آلومينيوم بوده و بطور یکنواخت سرما را به داخل کابین پخش می کند و ورق های استفاده شده در این فریزر تک صندوقی ساخت کشور کره بوده است. وسایلی که در این نوع فریزر نگهداری می شوند در دمایی مناسب و به دور از یخ‌ زدگی حفظ می شوند.

کمپانی الکترواستیل این محصول را در رده انرژی A قرار داده که جزو کم مصرف ترین فریزرهای الکترواستیل محسوب می شود.

وزن فریزر صندوقی پلادیوم مدل دیپ PDF250 برابر با 51 کیلوگرم بوده که جابجا کردن آن کار سختی نیست و حتی در لا به لای کابینت های آشپزخانه جای می گیرد. این دستگاه در حین کار صدای بسیار کمی از خود تولید می کند و جهت ایمنی بیشتر در برابر کودکان، مجهز به قفل کودک است.

كمپرسور استفاده شده در فریزر صندوقی پلادیوم مدل دیپ PDF250  از نوع ACC میباشد که عمر بسیار طولانی را شامل می شود. گنجایش کلی فریزر صندوقی پلادیوم 258 لیتر است که تقریبا نیمی از نیازهای مشتریان را پاسخگو است.

فریزر صندوقی پلادیوم مدل دیپ PDF250، دارای دو سبد جهت تقسیم فضا بوده و نور داخل این فریزر یک لامپ LED طراحی شده که به مرور زمان این لامپ باید تعویض گردد. این محصول به گونه ای تولید شده که در هنگام باز كردن درب محصول از هدر رفتن سرما جلوگیری می کند.

نماد اعتماد الکترونیکی