بخرید و 356,955 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1

فریزر 9 فوت ایستکول مدل TM 999 95

( )

فریزر 9 فوت ایستکول،بدون برفک، نوفراست، دارای صفحه نمایش، هشدار باز ماندن درب، گرید انرژی C، گاز مبرد R600، سری دکوراتیو، دما تا 24 درجه زیر صفر، دستگیره  مخفی، انجماد سریع، eco friendly

Eastcool - ایستکول

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

108سانتی متر
54 سانتی متر
58 سانتی متر
35.5 کیلو گرم
9
5
C
توان برفک زدایی 240 وات
قابلیت آسان تنظیم دما، صدای کم
برای باز ماندن درب
R600
95 لیتر
2901334700056

فریزر 9 فوت ایستکول دارای ابعاد 108*58*54 سانتی متری و وزن 35.5 کیلوگرمی است. این فریزر به دلیل وزن، ابعاد مناسب و کوچکی که دارد می تواند به راحتی در فضا های کوچک خانگی و اداری مورده استفاده قرار بگیرد. در این محصول برای زیبایی بیشتر از یک دستگیره مخفی استفاده شده است.

فریزر 9 فوت ایستکول دارای حجم کلی 65 لیتری و 5 طبقه مجزا است. محدودی دمای این فریزر از منفی 8 تا منفی 24 درجه بوده که با توجه به نیاز می توانید آن را به راحتی تنظیم نماید. شما می توانید این فریزر را در کنار یخچال های 9 فوتی مورده استفاده قرار دهید. 

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی فریزر ایستکول، سیستم انجماد سریع مواد غذایی می باشد. این سیستم باعث می شود که مواد غذایی با سرعت زیاد منجمد شوند. 

فریزر ایستکول 9 فوتی دارای نمایشگر عمودی بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای فریزر است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای فریزر خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد.

استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند نوفراست در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند.

عایق تزریق شده در این محصول، از اتلاف انرژی جلوگیری و سرمای داخل فریزر را حفظ می ‌کند. دراین محصول از ورق خود رنگ استفاده شده که در برابرمواد قلیایی، رطوبت، ضربه و خش مقاوم است.

در فریزر ایستکول از گاز R600 استفاده شده است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول صدای کم سیستم و موتور آن می باشد.

این محصول دارای 18 ماه گارانتی شرکت ایستکول است. از دیگر ویژگی های این فریزر می توان به بدون برفک بودن، پایه قابل تنظیم، قابلیت آسان تنظیم دما و نگهداری مواد غذایی به ‌صورت سالم وتازه اشاره کرد.

این محصول eco friendly یا سازگار با محیط زیست می باشد. 

 

دلایل اعتماد به ما