بخرید و 648,541 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایرانیان
تعداد محصولات: 38
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر تهران سبحان مدل 800

یخچال فریزر تهران سبحان مدل 800، دارای سیستم ضد برفک نوفراست، دارای نمایشگر لمسی دیجیتالی، مجهز به آبسرد کن، سیستم روشنایی داخلی LED

Tehransobhan - تهران سبحان

185,297,500 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید چرمی، سیلور
196 سانتی متر
60 سانتی متر
70 سانتی متر
2 کشو در یخچال
3
4 عدد
دارای نمایشگر لمسی دیجیتال

یخچال فریزر تک تهران سبحان 800 دارای رتبه مصرف انرژی +A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال فریزر برای خانواده های معمولی و پر جمعیت مناسب است؛ بعلاوه این فریزر دارای ابعاد 70*60*192 سانتی متر بوده که ابعاد معقولی برای آشپزخانه های که با کمبود فضا روبه رو هستند بسیار کارآمد می باشد. 

برای دسترسی آسان و حفظ زیبایی ظاهری فریزر، نمایشگر دیجیتال بر روی درب فریزر قرار گرفته است. نمایشگر این فریزر LED بوده که کلیدهایی بر روی آن قرار گرفته است. هرکدام از این کلید ها وظیفه ی خاصی را دارا می باشند؛ با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است پس بنابراین اگر شما به خوبی دمای فریزر خود را تنظیم کنید. از یخ زدن و فاسد شدن مواد غذایی خود در امان خواهید بود.

یخچال فریزر 800 تهران سبحان دارای 3 طبقه و 2 کشو در یخچال می باشد که می توان مواد غذایی را با تفکیک در داخل کشوها قرار داد؛ بعلاوه فریزر این یخچال دارای 4 کشو می باشد. یخچال فریزر تهران سبحان دارای یک آبسردکن با مخزن بزرگ داخلی نیز می باشد.

استفاده از سیستم ضده برفک نوفراست در این یخچال فریزر باعث که این محصول دچار برفک زدگی نشده و کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند. 

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد؛ بعلاوه این لامپ ها گرمای بسیار کمی نسبت به لامپ های معمولی تولید کرده که باعث می شود اختلالی در سرمایش یخچال ایجاد نکنند. 

 

نماد اعتماد الکترونیکی