بخرید و 532,565 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایرانیان
تعداد محصولات: 38
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال تک تهران سبحان مدل 855

یخچال تک تهران سبحان مدل 855، سیستم ضد برفک نوفراست، دارای نمایشگر لمسی دیجیتال، مجهز به آبسردکن، سیستم روشنایی داخلی LED

Tehransobhan - تهران سبحان

152,161,500 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید چرمی، سیلور
186 سانتی متر
60سانتی متر
70 سانتی متر
LED
2 عدد
5 طبقه
دارای نمایشگر لمسی دیجیتال

یخچال تک تهران سبحان 855 دارای رتبه مصرف انرژی +A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال برای خانواده های معمولی و پر جمعیت مناسب است؛ بعلاوه این یخچال دارای ابعاد معقولی بوده و برای آشپزخانه های که با کمبود فضا روبه رو هستند بسیار کارآمد می باشد. 

برای دسترسی آسان و حفظ زیبایی ظاهری یخچال، نمایشگر دیجیتال بر روی درب یخچال‌ قرار گرفته است. نمایشگر این یخچال LED بوده که کلیدهایی بر روی آن قرار گرفته است. هرکدام از این کلید ها وظیفه ی خاصی را دارا می باشند؛ با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است پس بنابراین اگر شما به خوبی دمای یخچال خود را تنظیم کنید. از یخ زدن و فاسد شدن مواد غذایی خود در امان خواهید بود.

استفاده از سیستم ضده برفک نوفراست در این یخچال باعث که این محصول دچار برفک زدگی نشده و کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند. یخچال تهران سبحان 855 دارای یک آبسردکن با مخزن بزرگ داخلی می باشد.

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد؛ بعلاوه این لامپ ها گرمای بسیار کمی نسبت به لامپ های معمولی تولید کرده که باعث می شود اختلالی در سرمایش یخچال ایجاد نکنند. این محصول دارای 5 طبقه، 2 کشو در داخل یخچال و 2 طبقه در درب یخچال می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی