درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1

یخچال فریزر بالا پایین بلانتون مدل RF 1801

یخچال فریزر پایین بلانتون مدل RF1801: دو دو رنگ سفید واستیل، رده مصرف انرژی A، مجهز به قفل کودک، سیستم عیب یاب هوشمند، صفحه نمایشگر لمسی، سیستم نوفراست، سیستم انجماد سریع

Blanton - بلانتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

67 سانتی متر
66 سانتی متر
یخچال و فریزر بالا پایین
یخچال : 255 و فریزر : 80
دارای فیلتر بوگیر، سیستم خنک کنندگی مجزا، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی،
4
4
4
3
24 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
A
سفید چرمی، نقره ای
181 سانتی متر
لمسی

معرفی یخچال فریزر بالا پایین بلانتون مدل RF1801 :

این یخچال فریزر به نحوی طراحی شده است که قسمت فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته است. یخچال فریزر 1801 برابر 75 کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد 660*670*1810 برای آشپزخانه‌هایی با ابعاد کوچک بسیار مناسب است. این یخچال برای تعداد افراد خانواده کم بین دو تا سه نفر مناسب است. همچنین اگر از آن جمله افرادی هستید که زیاد عادت به پر کردن یخچال فریزر خود ندارید این مدل با ویژگی‌های منحصر به فرد برای شما مناسب است.

ویژگی‌های فنی یخچال فریزر بلانتون مدل RF1801 :

سیستم نوفراست:

با مجهز شدن یخچال به سیستم نوفراست دیگر خبری از برفک زدن یخچال نیست. وقتی یخچال بر اثر عواملی مثل بازماندن یا قراردادن غذای داغ و گرم داخل آن دو دما می‌شود می‌تواند یخچال برفک ببندد. اما با قرارگیری یک هیتر بر روی لوله‌های منتقل کننده هوای سرد یخچال این دودمایی برطرف شده و دما یکسان می‌شود. 

مجهز به قفل کودک نمایشگر:

نمایشگر تاچ این یخچال فریزر به قفل کودک مجهز است. به این ترتیب از برهم خوردن تنظیمات توسط کودکتان جلوگیری می‌کند. به علاوه قابلیت تنظیمات دما نیز بر روی این صفحه نمایشگر وجود دارد. 

مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند: 

سیستم عیب یابی هوشمند در یخچال فریزرها یک قابلیت و تکنولوژی کاملا جدید و بسیار کارراه‌انداز است. تنها از طریق داشتن یک گوشی موبایل هوشمند می‌توانید پیامتان را از طریق این سیستم به کارشناسان مخابره کنید بدون اینکه نیاز به تماس با کارشناسان باشد. برای این کار برنامه مخصوص یخچال را دانلود کرده و سپس به سمت سیستم عیب یاب بگیرید. در این حالت پیام شما به کارشناسان مخابره می‌شود. منتظر تماس یا پیام کارشناسان بمانید.

جمع بندی :

این یخچال فریزر با گنجایش 255 لیتر وداشتن رده مصرفی A در دسته یخچال‌های کم مصرف قرار می‌گیرد. باتوجه به ویژگی‌های منحصر به فرد در این یخچال بالا پایین و قیمت مناسب آن به نظر انتخاب معقولانه ای می‌رسد. 

دلایل اعتماد به ما