درباره فروشگاه: سادو
تعداد محصولات: 52
تعداد طرفداران: 1

یخچال فریزر اسنوا مدل 2322ss

( )

یخچال فریزر اسنوا مدل 2322ss، ضد برفک، دارای صفحه نمایش لمسی، محفظه ی مخصوص نگه داری گوشت تازه، سیستم سرمایش و انجماد سریع، دارای آبسردکن و هوم بار، نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض، مجهز به بوگیر خیلی قوی، مجهز به فیلتر تصفیه آب، گردش هواي سه بعدي Multiple Air Flow، سرمایش دوگانه one evaporator، سیستم حفظ سرمایش VIP

Snowa - اسنوا

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

181.6 سانتی متر
91.6 سانتی متر
84 سانتی متر
115 کیلوگرم
LED
2
5
6
4
3
3
کارت ضمانت، دفترچه راهنما، دفترچه راهنما و لوله های اتصال
673 لیتر
+A
نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض، مجهز به بوگیر خیلی قوی، گردش هواي سه بعدي Multiple Air Flow، محفظه ی مخصوص نگه داری گوشت تازه، سیستم حفظ سرمایش VIP
233 لیتر فریزر، 440 لیتر یخچال
2900176500657

یخچال فریزر اسنوا مدل 2322ss دارای رتبه مصرف انرژی A+ بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال دارای گنجایش 673 لیتری بوده که 440 لیتر گنجایش یخچال و 233 لیتر گنجایش فریزر می باشد. 

یخچال فریزر اسنوا مدل  2322ssدارای نمایشگر LED در درب خود بوده که کلیدهای لمسی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می ‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال فریزر است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال فریزر خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد. فریزر این یخچال محفظه ی با دمای ثابت 4 درجه سانتی گراد برای نگهداری گوشت تازه داشته که می توانید از آن برای آماده نگه داشتن و منجمد نشدن گوشت استفاده کنید. 

یخچال فریزر اسنوا دارای یک آبسردکن و یخساز اتوماتیک بوده که به آب شهری متصل می باشد. این آبسردکن به هیچ عنوان مزه و بوی به آب نداده و شما از خوردن آب با این آبسردکن لذت خواهید برد. این محصول دارای موتور اینورتر دیجیتال بوده که باعث می شود مصرف انرژی بسیار کم شده و در عوض بازده سرمایشی محصول به میزان زیادی نسبت به بقیه موتورها بیشتر شود. استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند. برای رسیدن به یک سرمای پایدار و یکنواخت، شش حسگر هوشمند تشخیص دما مدام دمای یخچال را اندازه کرده، تا مواد غذایی در سرمای مطلوب و همیشگی، تازه و خنک باقی بمانند.

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال فریزر اسنوا، سیستم سرمایش و انجماد سریع مواد غذایی می باشد. این قابلیت باعث می شود بو، مزه، طروات و تازگی و بسیاری از خواص مواد غذایی حفظ شود. شما می توانید با استفاده از پنل و نمایشگر دیجیتال این محصول، سیستم سرمایش و انجماد سریع را فعال کنید.

این یخچال فریزر دارای 5 طبقه داخلی، 2 کشو بزرگ و 6 طبقه در درب یخچال بوده و فریزر آن نیز دارای 3 کشو، 6 طبقه و 4 طبقه در درب فریزرمی باشد. طبقات این یخچال شیشه ای، مقاوم و قابل تنظیم می باشند. این محصول دارای سیستم گردش هوا بوده که باعث می شود هوای خنک در این یخچال در حال چرخش بوده، و تمام نقاط یخچال دمای یکسانی داشته باشد. یخچال فریزر اسنوا دارای یک فیلترنانو کربن بوده که  با جذب باکتری‌ها از کپک زدن موادغذایی جلوگیری می کند. 

از دیگر امکانات این محصول می توان به گردش هواي سه بعدي Multiple Air Flow، حسگرهوشمند تشخیص دمای بیرونی،  هشدار باز ماند درب یخچال، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض، سامانه خودکار بسته شدن دربها، سیستم کاهش صدا در شب، محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد.

 

دلایل اعتماد به ما