بخرید و 612,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

کولر آبی آبسال 8000 نانو سلولوزی کم مصرف مدل AC CP80 با کلید الکترونیک

( )

Aabsal AC CP80 Cooler

کولر آبی پشت بامی 8000 آبسال مدل AC-CP80 دارای پد نانو سلولزی ( نانو سل پد )،موتور BLDC کره با بازده مصرف انرژی A، اینورتر، دارای کلید کنترل الکترونیکی

Absal - آبسال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سبز
115cm
96cm
96cm
83kg
2 سال ضمانت بدنه و 5 سال ضمانت الکترو موتور
آبسال
A
سلولوزی
ورق گالوانیزه
220 ولت
4300 متر مکعب بر ساعت
1/60 اسب بخار
370W
530
پوشال نانو سلولزی

کولر آبی پشت بامی 8000 آبسال مدل AC-CP80 اولین کولر آبی تولید شده در ایران است که دارای پدهای نانو سلولزی می باشد. نانو سل پدهای این کولر آبسال وارداتی بوده و به وسیله فن آوری نانو تولید شده اند. این پدها علاوه بر طول عمر بالا و کیفیت عالی، بهداشتی بوده و بدون بو می باشند. این نانو پدهای سلولزی با یک لایه سبز رنگ پوشیده شده تا علاوه بر بالا بردن مقاومت در برابر خوردگی، شست و شوی پدها را آسان نماید. پدهای نانوسلولزی دارای سطحی یکنواخت و حفره هایی یکسان اند که آب را به شکل یکنواخت جذب کرده و راندمان کولر را بالا می برد. هیچ قسمتی از این پدهای نانو سلولزی خشک یا پر از آب نمی ماند. در کولرهای پوشالی خشک بودن هر قسمت از پوشال ها راندمان کولر را پایین آورده و مرطوب بودن بیش از حد پوشال نیز باعث رشد و تکثیر باکتری ها می شود. هر کدام از پدهای کولر نانو سلولزی آبسال دو فیلتر هوای جداگانه جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک و حشرات دارد. پدهای نانو سلولزی که اولین بار توسط شرکت آبسال تولید شده اند در مقایسه با پوشال طول عمر طولانی تری دارند. 

کولر آبی سلولزی آبسال 7600

شبکه های کولر آبی پشت بامی آبسال به شکل قاب مشبکی است که از مواد پلیمری وارداتی تولید شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما، گرما و نور آفتاب دارد. در ساخت بدنه کولر از ورق گالوانیزه مرغوب استفاده شده که طول عمر کولر را بالا می برد. همچنین رنگ پودری کوره ای روی بدنه از خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری می نماید.

کولر پشت بامی 8000 آبسال دارای موتور BLDC کره مقاوم در برابر نوسانات برق با 5 سال ضمانت است. این کولر آبی دارای رده مصرف انرژی A بوده که برای کولرهای آبی بازده فوق العاده ای به شمار می آید. مصرف برق کولر 8000 آبسال نسبت به سایر کولرهای موجود در بازار 62% کم تر است. همچنین کولر مجهز به پمپ کم مصرف می باشد. موتور این کولر SOFT START بوده و روشن یا خاموش شدن آن کم صدا و بدون شوک است. این کولر آبسال دارای سه سرعت قابل تنظیم برای دور موتور است. 

کولر کم مصرف آبسال دارای کلید الکترونیکی است که از ویژگی های آن می توان به نمایشگر دمای محیط، کلید مصرف بهینه (ECO) و تایمر است که به وسیله آن می توان زمان روشن و خاموش کردن کولر را طی یک شبانه روز تنظیم کرد.

کولر کم مصرف آبسال 8000

این کولر آبسال که با جدیدترین استانداردهای جهانی کولرهای آبی ساخته شده است، دارای کلید محافظ جان جهت از بین بردن خطر برق گرفتگی می باشد. در هنگام کارکرد کولر در صورتی که 24 ساعت هیچ فرمانی به کولر داده نشود، کولر به صورت خودکار خاموش می شود. همچنین اگر یک ساعت از زمان روشن کردن پمپ بگذرد و موتور کولر روشن نگردد، پمپ به صورت خودکار خاموش می شود. 

کولر آبی کم مصرف نانو سلولزی آبسال بهترین انتخاب جهت ایجاد هوای خنک و تامین رطوبت هوا در آب و هوای گرم و خشک است. این کولر توسط سازمان بهره وری انرژی ایران حمایت می شود. 

دلایل اعتماد به ما