بخرید و 230,370 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

کولر آبی آبسال 3300 مدل AC 33K با کلید الکترونیک

( )

Aabsal AC 33K Cooler

کولر آبی 3300 آبسال مدل AC-33K با توان 390 وات، آب رسانی به دو صورت دستی و اتصال به آب شهری، دریچه از بغل،سه سرعت قابل تنظیم، دارای کلید الکترونیکی به همراه کنترل از راه دور

Absal - آبسال

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
700mm
600mm
600mm
28/5kg
24 ماهه- 10 سال خدمات پس از فروش
آبسال
معمولی
ورق گالوانیزه
220 ولت
2200 متر مکعب بر ساعت
1/60 اسب بخار

با توجه به خشکی آب و هوا در بیشتر مناطق ایران، کولرهای آبی برای خنک کردن و تامین رطوبت هوا بسیار مناسب است. این کولرها به نسبت کولرهای گازی مصرف انرژی بسیار کم  و به صرفه تری دارند. کولر آبی 3300 آبسال بسیار کوچک است و به همین دلیل علاوه بر حمل و نقل آسان، می تواند در هر مکانی قرار گیرد. شما می توانید کولر 3300 آبسال را در پشت پنجره و یا درون اتاق نزدیک به پنجره قرار دهید.

پروانه ی کولر 3300 آبسال به صورت یکپارچه و از پلاستیک است. این پروانه که دربرابر ضربه و گرد و غبار مقاوم است، به هیچ عنوان زنگ نمی زند و احتیاج به بالانس ندارد. بدنه ی کولرهای  آبسال از ورق گالوانیزه ی بسیار مرغوب با طول عمر بسیار طولانی با یک لایه ضخیم از رنگ پودری ساخته شده است.

پر کردن مخزن آب این کولر آبی به دو صورت دستی و یا اتصال به آب شهری امکان پذیر است. روش دستی برای محیط هایی کاربرد دارد که امکان لوله کشی آب وجود ندارد. در این شرایط شما باید مخزن آب  کولر را بعد از یک ساعت و نیم کارکرد پر نمایید. این مخزن از پلی آمید تقویت شده (پلاستیک) ساخته شده است که دوام و طول عمر بالایی دارد و در مقابل ضربه آسیب نمی بیند.

پوشال این کولر از چوب درخت صنوبر است و آلودگی و گرد و غبار هوا را فیلتر می کند تا هوایی پاک و خنک را به داخل اتاق بیاورد. سیستم آب رسانی دقیق این کولر، آب را به صورت کاملا یکنواخت بر روی پوشال ها پخش می نماید.

از ویژگی های کولر آبی AC 33K آبسال که این کولر را از مدل های مشابه متمایز می سازد می توان به نشانگر سطح آب داخل مخزن آب، تایمر 7 ساعته روشن و خاموش، کلید الکترونیکی به همراه کنترل از راه دور اشاره کرد.

کولر آبسال با مصرف انرژی بسیار پایین و باددهی مناسب، برای فضاهایی تا 150 متر مکعب انتخابی بسیار خوب و مقرون بصرفه است.

دلایل اعتماد به ما