بخرید و 148,106 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

کولر آبی آبسال 3100 مدل AC 31D

( )

Aabsal AC 31D Cooler

مینی کولر آبی 3100 آبسال مدل AC-31 با توان 200 وات، آب رسانی به دو روش دستی و اتصال به آب شهری، بسیار کم مصرف، دریچه از بغل، دو سرعت قابل تنظیم

رنگ بندی آبی و سفید به صورت رندوم

Absal - آبسال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبی - سفید
583mm
606mm
426mm
20/5kg
24 ماهه- 10 سال خدمات پس از فروش
آبسال
معمولی
ورق گالوانیزه
220 ولت
1500 متر مکعب بر ساعت
1/60 اسب بخار
1/8 اسب بخار
200

با توجه به خشکی آب و هوا در بیشتر مناطق ایران، کولرهای آبی برای خنک کردن و تامین رطوبت هوا بسیار مناسب است. این کولرها به نسبت کولرهای گازی مصرف انرژی بسیار کم  و به صرفه تری دارند. کولر آبی 3100 آبسال بسیار کوچک است و به همین دلیل علاوه بر حمل و نقل آسان، می تواند در هر مکانی قرار گیرد. شما می توانید مینی کولر 3100 آبسال را در پشت پنجره و یا درون اتاق نزدیک به پنجره قرار دهید. دریچه ی این کولر قابل تنظیم است و به شما این امکان را می دهد تا جهت وزش باد را مطابق با  میل خود تنظیم نمایید.

پروانه ی کولر 3100 آبسال به صورت یکپارچه و از پلاستیک است. این پروانه که دربرابر ضربه و گرد و غبار مقاوم است، به هیچ عنوان زنگ نمی زند و احتیاج به بالانس ندارد. بدنه ی کولرهای  آبسال از ورق گالوانیزه ی بسیار مرغوب با طول عمر بسیار طولانی با یک لایه ضخیم از رنگ پودری ساخته شده است.

پر کردن مخزن 14 لیتری این کولر آبی به دو صورت دستی و یا اتصال به آب شهری امکان پذیر است. روش دستی برای محیط هایی کاربرد دارد که امکان لوله کشی آب وجود ندارد. در این شرایط شما باید مخزن آب  کولر را بعد از یک ساعت و نیم کارکرد پر نمایید. این مخزن 14 لیتری از پلی آمید تقویت شده (پلاستیک) ساخته شده است که دوام و طول عمر بالایی دارد و در مقابل ضربه آسیب نمی بیند.

مینی کولر آبسال با مصرف انرژی بسیار پایین، امکان پر کردن دستی مخزن و باددهی مناسب، برای فضاهایی تا 120 متر مکعب انتخابی بسیار خوب و مقرون بصرفه است.

دلایل اعتماد به ما

یک کولر مثل همین داشتم ولی خیلی سروصدا داشت برای همین عوض کردم آبسال خریدم خداروشکر تا الان خوب کار کرده