بخرید و 332,857 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

کولرآبی آزمایش مدلAZ6000

مجهز به موتور موتوژن، دارای کلید محافظ جان، راندمان بالاCRS  ،  رنگ استاتیکی، ورق 0.9 میلی متر گالوانیزه ، دارای 75 درصد بازده خنکی، وزن بدون آب 68 کیلوگرم ، ظرفیت هوادهی 3410 تا 5800 متر مکعب بر ساعت

Azmayesh - آزمایش

95,102,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

cm105 × 85 × 85
68کیلوگرم
3410 تا 5800 متر مکعب بر ساعت
موتوژن
آبی

با فرا رسیدن فصل گرما، مهم ترین چالش و دغدغه مصرف کنندگان نیاز به یک کولر مناسب می باشد. شرکت آزمایش با توجه به نیاز مصرف کنندگان مدل AZ6000 را بازار عرضه کرده است که این مدل بروز شده مدل AZ5500 است. کولر آبی AZ6000 یکی از کارآمدترین انتخاب برای برطرف کردن نیاز شماست. از مزایای کولرآبی آزمایش مدل AZ6000 ، وجود موتور با کیفیت و قدرت پرتاب بالا برای ایجاد هوای خنک می باشد.  این کولر آبی به علت مجهز بودن به موتور موتوژن دارای عمر مفید و دوام بالایی است. توان این محصول برابر با 1.2 اسب بخار است که با ایجاد سرمایش مطلوب ، بالاترین قدرت پرتاب را دارد . جنس بدنه این دستگاه از ورق گالوانیزه مقاوم است که در مقابل تابش نور خورشید مقاومت بالایی دارد. برای ایمنی بیشتر این کولر مجهز به کلید محافظ جان است. علاوه براین مجهز به الکترو پمپ موتوژن ، همراه با 2 سال ضمانت است. کولر آبی آزمایش مدل AZ6000 از مزایای بسیاری شامل بازه و راندمان بالا، استفاده از موتور و پمپ موتوژن، ایجاد هوای خنک و مطلوب ، کاهش مصرف انرژی ، استفاده از ورق گالوانیزه ، رنگ استاتیکی مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید  برخوردار می باشد. قطعات تشکیل دهنده این کولر آبی آزمایش مدل AZ6000 شامل یاتاقان و پره های فن ، بدنه و کف، موتور، پمپ آب ، تسمه موتور و دیواره های پوشالی است. برند لوازم خانگی آزمایش با بیش از 63 سال تجربه در زمینه ساخت و تولید لوازم خانگی ، در تمامی این سالها توانسته محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه تولید کند و رضایت مشتری را حفظ کند. (آزمایش سر بلند از هر آزمایش ) 

با توجه به اینکه سرمایش کولر آبی آزمایش، از طریق جریان برق ، آب و جریان هوا ایجاد می شود. چمع شدن آب و برق، خطر احتمال برق گرفتگی را افزایش می دهد.  لطفاً با مطالعه دفترچه راهنمای محصول و رعایت موارد ایمنی ، احتمال بروز هر گونه خطر را کاهش دهید.

نماد اعتماد الکترونیکی