بخرید و 325,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1

کولر آبی آران الکترواستیل سلولزی مدل AR4800S

کولر آبی الکترواستیل سلولزی مدل AR4800S (خروجی از بالا)، حجم کولر 3500، ولتاژ ورودي برق 220، دارای موتور موتوژن، وزن خالص 52 کيلوگرم،  جنس بدنه گالوانيزه، مجهز به سیستم جدید آبرسانی، مقاوم در برابر ضربه، ضد زنگ و بدون جذب ذرات گرد و غبار.

ElectroSteel - الکترواستیل

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

800 × 750 × 750 ميلي متر
52 کیلوگرم
بيشينه قدرت باد دهي 4420 متر مکعب در ساعت، دهانه خروجي باد 345 × 350
A
سلولوزی
3500
گالوانیزه
1/4 اينچ
220
از بالا
1/3 اسب بخار
موتوژن
آبی

کولر آبی الکترواستیل سلولزی مدل AR4200S، از محصولات شرکت الکترواستیل می باشد که دارای کیفیت ساخت بالایی است و مناسب  برای مکانهایی است که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن می باشد همچنین به دلیل قرار گیری دهانه خروجی در سقف کولر فضای کمتری را در بالکن شما اشغال می کنند. این کولر با بازدهی 78% مناسب برای متراژ تا 70 متر مربع میباشد. 

گفتنی است پوشال سلولزی که در این کولر وجود دارد از یک نوع کاعذ حفره ای تشکیل شده که با ترکیب رزین مانع از ورود آب به این نوع کاغذ میشود و همچنین کولرهایی با پد سلولزی حدود 30% بیشتر از کولرهای با پوشال معمولی خنک میکنند به این دلیل که پد سلولزی به جهت خاصیت مویینگی گردش آب را افزایش داده و در نتیجه چون گردش آب و ضخامت پوشال بیشتر از پوشالهای معمولی میشود باعث خنکی بیشتر هم می شود. پد های سلولزی که استفاده شده بدون بو و آنتی باکتریال است.

موتور موجود در این محصول از نوع موتوژن بوده که قدرتمند و با کیفیت  است و قدرت این موتور  1/3 اسب بخار می باشد.

این کولر آبی مجهز به سیستم جدید آبرسانی است که باعث می شود آب به طور یکنواخت بر روی پوشال ها پخش شود و  بازده خنکی کولر را بالا ببرد، همچنین از ریختن آب بر ر وی الکترو موتور جلوگیری می کند که مانع از سوختن آن می شود.

جنس پروانه این کولر آبی از نوع پلاستیکی یکپارچه، بدون لرزش و صدا است و جنس بدنه از ورق گالوانیزه مرغوب وارداتی با پوشش ضخیم از رنگ پودری می باشد که در برابر ضربه و رطوبت مقاوم است و همچنین بدون جذب گرد و غبار می باشد.

کولرهای آبی آران پوشش مناسبی دارند که در مقابل آفتاب و عوامل دیگر مقاوم هستند و از رده انرژی A می باشند.  کولرهای آبی به دلیل تبخیر آب، انرژی کمی مصرف می کنند و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شوند همچنین استفاده از کولر آبی به دلیل رطوبت رسانی در هوای خشک باعث می شود پوستمان خشک نشود.

از دیگر ویژگی های این محصول، ولتاژ ورودي برق 220، بيشينه قدرت باد دهي 4420 متر مکعب در ساعت، باز دهی بالا و  ابعاد 800 × 750 × 750 ميلي متر نیز می باشد. 

 

 

دلایل اعتماد به ما