بخرید و 381,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی عماد
تعداد محصولات: 73
رتبه فروشگاه:
(9)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

کولر آبی سلولزی جنرال پویا 8000

کولر آبی سلولزی جنرال پویا 8000، دارای پد های سلولزی، قدرت موتور 3/4 اسب بخار، جنس بدنه گالوانیزه 0.9 میل، پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک مقاوم در برابر اشعه خورشید، دارای کلید دو قطبی و کلید کابلی محافظ جان 

General Pooya - جنرال پویا

109,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبی
گالوانیزه 0.9 میل
36 ماهه جنرال پویا
220 ولت
از کنار (پشت بامی) 52*52
8200 متر مکعب در ساعت
3/4 اسب بخار
115
87
87
76
پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک مقاوم در برابر اشعه خورشید و ضربه

کولر آبی GP-8000B سلولزی دارای کیفیت ساخت و راندمان بالایی است؛ این کولر ساخت شرکت جنرال پویا می باشد. در کولر آبی GP-8000B از پدهای سلولزی به جای پوشال استفاده شده است. تراکم و جنس این پدها باعث جذب آب بیشتری می شود؛ و چون این پدها دارای سطح و حفره های یکنواختی هستند آب به صورت یکسان در پدها پخش شده و راندمان و خنک کنندگی کولر را بالا می برند. در نتیجه این کولر نسبت به کولرهای پوشالی هم سطح خود، سرمای بیشتری تولید کرده و محیط شما را به خوبی خنک خواهد کرد. این پدها از ورود ذرات ریز آب به داخل محیط جلوگیری کرده و احتمال شرجی شدن هوا را کاهش می دهد.  پد های سلولزی عمر بالای داشته و شما می توانید این پدها را حدودا هر 4 سال یکبار تعویض کنید. در ضمن این پدها ضد رسوب بوده و از وارد شدن باکتری و میکروب به فضا نیز جلوگیری می کند. بعلاوه پدهای سلولزی هیچگونه حساسیتی برای مصرف کنندگان به وجود نمی آورند.

کولر GP-8000B دارای موتور کم مصرف موتوژن CRC با رتبه انرژی B بوده و یکی از با کیفیت ترین موتورهای ساخت شده شرکت موتوژن می باشد؛ بعلاوه پمپ الکتروژن و حجم هوادهی بالایی این کولر باعث شده راندمان خنک کنندگی این کولر مناسب و کارآمد باشد. 

کولر GP-8000B سلولزی جنرال پویا یک محافظ در برابر پاشش آب برروی موتور کولر داشته که کمک  میکند تا هنگام آبرسانی به پوشال ها، از ریخته شدن آب روی موتور کولر جلوگیری کند.   

کولر جنرال پویا GP-8000B سلولزی دارای سیستم کلید دو قطبی و کلید کابلی محافظ جان می باشد. کلید کابلی محافظ جان  و کلید دو قطبی در هنگام وقوع اتصال در سيستم الكتريكی کولر باعث قطع جريان برق شده و از بروز برق گرفتگی کاربر و حتی آتش سوزی جلوگيری مي كنند.

پوشش بدنه کولر جنرال پویا GP-8000B از نوع رنگ پودری الکترواستاتیک بوده که مقاومت بالای در برابر نور و اشعه خورشید داشته و رطوبت و گرما باعث از بین رفتن این رنگ نمی شود. 

شرکت جنرال پویا طراحی منحصر به فردی در شناور کولرها استفاده کرده که باعث شده حجم آبگیری محصولات بالا باشد. این محصول لرزش و صدای کم داشته و به دلیل بدنه ی مستحکم در برابر ضربه مقاوم است. جنس بدنه ی در کولر آبی جنرال پویا از ورقه ی گالوانیزه 0.9 میل بوده که در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

 

نماد اعتماد الکترونیکی