بخرید و 1,102,451 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی آزمایش
تعداد محصولات: 39
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

کولر آبی آزمایش مدل اکسترا 9500 دو تیکه

کولر آبی اکسترا آزمایش 9500 EXTERA، قابلیت دو تیکه شدن برای حمل راحت تر، خنک سازی دو مرحله ای، ترموستات WiFi و قابلیت کنترل با گوشی هوشمند، عایق سقف کف و درب، سیستم و کلید حفاظت از جان و کلید دو قطبی، بیشینه قدرت باد دهی 6500 متر مکعب در ساعت، قدرت سرمایش 95000 BTU/H

Azmayesh - آزمایش

314,986,000 ریال

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گالوانیزه
24 ماه آزمایش
220 ولت
از کنار (بغل زن)
6500 متر مکعب در ساعت
127
85
105
98
دارای پروانه ی توربو، پمپ درین و پد سلولزی 20 سانتی
95000

کولر آبی اکسترا 9500 آزمایش از روش دو مرحله ای (دو فازی) برای تولید سرمایش در محیط استفاده می کنند. در این روش در مرحله ی اول هوا بدون اضافه شدن رطوبت در مبدل آلومینیومی خنک می شود، در مرحله ی دوم این هوا از پد سلولزی 20 سانتی متری عبور کرده و در نتیجه این هوا مرطوب و خنک تر می شود؛ در آخر این هوا توسط یک فن قدرتمند و تقویت شده به محیط مورده نظر وارد می شود. این روش می تواند دمای هوای محیط را تا 20 درجه سانتی گراد کاهش دهد، که بسیار فوق العاده و کارآمد می باشد. این روش دو مرحله ای کولر آبی اکسترا 9500 آزمایش باعث می شود راندمان سرمایش افزایش چشمگیری داشته و تا 50 درصد سرمای بیشتری نسبت به کولرهای معمولی تولید کند.

این محصول قابلیت دو تکه شدن را دارا می باشد. شرکت آزمایش برای رفع مشکل جابجایی کولرهای بزرگ این قابلیت را به وجود آورده است. با استفاده از این قابلیت کولر از وسط به دو تکه مجزا تبدیل شده و شما می توانید با آسانسور کولر را حمل کرده و یا به راحتی و بدون دردسر به هرجایی منتقل کنید.  

یکی دیگر از ویژگی های کولر آبی اکسترا 9500 آزمایش کاهش 42 درصدی مصرف برق و 34 درصدی مصرف آب نسبت به دیگر کولرهای آبی می باشد. 

سقف، کف و درب های کولر اکسترای آزمایش دارای عایق پلی استارین بوده و مخزن این کولر از جنس پلیمر (ABS) است که ضده ساییدگی و خوردگی می باشد. آب تنها در مخزن پلیمری این کولر جریان داشته و درب و کف این کولر با آب تماسی ندارند؛ به همین علت عمر این محصول افزایش پیدا میکند. بعلاوه این کولر دارای سیستم ضد رسوب می باشد.

ترموستات کولر آبی اکسترا 9500 آزمایش هوشمند و دیجیتالی بوده و شما میتوانید با استفاده از اینترنت (WiFi)  یا تلفن همراه هوشمند خود، دمای محیط را کنترل کرده و یا دستوراتی که نیاز است را به آن بدهید. 

جنس بدنه ی این کولر از ورقه ی ضخیم گالوانیزه با پوشش رنگ الکترو استاتیک بوده که در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

راندمان خنک کنندگی این محصول بالای 95 درصد میباشد و شما با استفاده از این محصول سرمای لازم برای محیطی تا 150 متر مربع را می توانید به دست بیاورید.

 این کولر محصول دانش بنیان بوده و دارای گواهینامه ثبت اختراع می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی