برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر دو درب هیتاچی مدل R Z440PRP 3D PWH

( )

یخچال فریزر بالا پایین مدل R Z440PRP 3D PWH برند هیتاچی (HITACHI) به رنگ سفید، با کمپرسور اینورتر و قدرت خنک کردن حتی در دمای 60 درجه

Hitachi - هیتاچی
  • تایلند

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
71 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
16
1695
650
720
2
4
پیرکس
2
415
++A
تایلند

یخچال فریزرهای کمبی یا بالا پایین ، گونه محبوبی از یخچال و فریزرها هستند که یکی از قسمت های آن ها فریزر است و قسمت دیگر به یخچال اختصاص یافته است. مدل R Z440PRP 3D PWH یخچال فریزر هیتاچی نیز یک یخچال فریزر دو درب است که قسمت بالای آن فریزر و قسمت پایین آن یخچال است. این یخچال و فریزر دارای دو فن مجزا است که هر دو وظیفه خنک کنندگی را بر عهده دارند.

ویژگی بارز یخچال فریزرهای هیتاچی ، وجود کمپرسور اینورتر است. حسگر حرارتی سازگار با محیط زیست یا eco دمای یخچال را متناسب با آب و هوا تنظیم می نماید تا از اتلاف انرژی و آسیب به محیط زیست جلوگیری شود. شایان ذکر است که رده مصرف انرژی این یخچال A++ است. 

یخچال فریزر دو درب هیتاچی نیازمند محافظ ولتاژ نیست و در ولتاژهای مختلف برق آسیبی نمی بیند. داخل این یخچال فریزر با لامپ LED روشن می شود که با مصرف بسیار پایین، تمام طبقات را به خوبی روشن می نماید. جالب است بدانید که داخل این یخچال پس از قطعی برق نیز به مدت طولانی خنک می ماند. 

قسمت داخلی یخچال فریزر مدل R Z440PRP 3D PWH با یک لایه نانو تیتانیوم پوشیده شده است تا از رشد قارچ و باکتری در داخل آن جلوگیری نماید. هم چنین واشر دورتادور درب نیز ضد کپک و قارچ هستند. جنس طبقات از پیرکس مقاوم است تا در اثر برخورد اشیا با آن آسیب نبینند.

دو کشو در قسمت یخچال وجود دارد که یکی از آن ها مخصوص نگهداری گوشت و لبنیات و کشوی دیگر مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است. 

نماد اعتماد الکترونیکی