بخرید و 567,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی اتوماتیک 8 کیلویی دوو مدل DWK PRIMO80

( )

ماشین لباسشویی دوو (DAEWOO) مدل DWK-PRIMO80 ، دارای موتور دایرکت درایو ، مصرف انرژی +++A ، حباب ساز، ظرفیت 8 کیلوگرم، سرعت موتور 1400 دور در دقیقه ، 14 برنامه شست و شو 

Daewoo - دوو

162,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
850 میلی متر
595 میلی متر
634 میلی متر
67 کیلو گرم
24 ماهه
انتخاب سنتر
درب از جلو
اتوماتیک
8
1400
LED
300
180
14
تک شیر
+++A
2900248300345
دایرکت درایو

از سری ماشین لباسشویی های جدید دوو (DAEWOO) ماشین لباسشویی مدلDWK-PRIMO80 می باشد. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به صفحه نمایش لمسی، درب کاوردار و پنل پیشرفته اشاره کرد. این سیستم دارای کلاس انرژی A+++ است، که در مصرف برق صرفه جویی می کند.

لباسشویی مدلDWK-PRIMO80 از طراحی زیبایی برخوردار است که متناسب با سلیقه افراد سخت پسند می باشد. در این مدل تسمه حذف شده و از موتور دایرکت درایو استفاده می شود. استفاده از این موتور باعث کاهش صدا و لرزش دستگاه می شده و باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می شود. استفاده از درام نسل جدید باعث شست و شوی عمیق لباس و کاهش صدمه به لباس ها می شود.

سایر برنامه های شستشوی این دستگاه عبارتند از برنامه ویژه شستشوی لباس کودک BABY CARE،  آبکشی اضافه و پیش شستشو، خشک کن با قابلیت تنظیم دور، سیستم تاخیر در شستشو، سیستم حباب ساز و شستشوی سریع 22 دقیقه ای می باشد.

لباسشویی 8 کیلویی سری پریمو دوو همچنین دارای سیستم پاکسازی دستگاه، سیستم شست و شو و خشک کن هوشمند، سیستم شست و شوی ضد آلرژی، ضد لکه و ضد چروک، صفحه نمایش 5/7 اینچی، عملکرد لمسی، درب کاور دار، قابلیت ذخیره تنظیمات دلخواه، سیستم شستشوی پاششی و سیستم عیب یاب هوشمند است.

این دستگاه با توجه به استفاده از فناوری های جدید از نظر بهداشتی، صرفه جویی در انرژی و طراحی زیبا یکی از انتخاب های پرطرفدار خانواده ها محسوب می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی