درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173

ماشین اصلاح رمینگتون مدل HC5035

ماشین اصلاح HC5035 دارای تکنولوژی اصلاح مستقیم، سری از جنس استیل ضد زنگ، تیغه‌های خود تیز شونده، طراحی ارگونومیک، منبع تغذیه برق خانگی، سری قابل تنظیم برای اندازه و 9 عدد شانه در سایزهای مختلف .

رمینگتون - REMINGTON

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

ماشین اصلاح رمینگتون مدل HC5035 دارای  9 شانه، سری خط زن و قابل شستشو، قابل استفاده بصورت خشک و مرطوب، تیغه از جنس استیل پیشرفته، مقاومت در برابر آب، ضد لغزش، منبع تغذیه برق خانگی، دارای قیچی، شانه، برس تمییز کننده.

ماشین اصلاح HC5035 دارای یک سری قابل تنظیم است که با استفاده از یک اهرم کناری می‌توان سری آن را در اندازه‌های 0.5 تا 25 میلی‌متر تنظیم کرد. تیغه‌های خود تیزشونده‌ی این ماشین اصلاح استفاده از این وسیله را آسان می‌کنند زیرا پس از مدت زمانی استفاده کردن، دیگر به تعویض تیغه‌های آن نیاز نخواهید داشت.

 طراحی ارگونومیک در دست گرفتن و روی صورت قرار دادن این دستگاه را بسیار آسان‌تر می‌کند. دارای سری‌ برش مستقیم است که به کوتاه کردن موهای صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. برای روشن کردن این مدل تنها می‌توان از برق خانگی استفاده کرد. 

سری‌های آن از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند که به مقاومت آن در هوای مرطوب می‌افزاید. برای این ماشین اصلاح 9 عدد شانه در نظر گرفته شده است که با قرار دادن آن‌ها می‌توان به کوتاه کردن موهای سر و صورت در اندازه‌های مختلف پرداخت. 

 

دلایل اعتماد به ما