بخرید و 285,600 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 443
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آبمیوه‌گیری و غذاساز چهار کاره ناسا الکتریک مدل NS-915

آبمیوه گیر-غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-915 دارای عملکرد چهار کاره آبمیوه‌گیری، مخلوط کن، غذاساز و آسیاب

دارای محدوده توان مصرفی 450 تا 800 وات و 5سطح سرعت قابل تنظیم

Nasa electric - ناسا الکتریک

81,600,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

450 تا 800 وات
استیل ضد زنگ
آبمیوه‌گیری، مخلوط کن، غذاساز و آسیاب

 NS-915 که به عنوان غذاساز نیز معرفی شده است عملکردهای متنوع و کاربردی دارد و در واقع یک دستگاه چند منظوره برای سرعت بخشیدن به کارهای مختلف آشپزی است.

 تمام قطعاتی که به همراه این آبمیوه گیری عرضه می‌شوند نظیر مخلوط کن و آسیاب دارای ظرفی از جنس شیشه بوده و همین شیشه‌ای بودن باعث شده که جذابیت ظاهری دستگاه چند برابر گردد، البته ظاهر زیبا وزن سنگین را هم به همراه دارد. ظرف غذاسازی که در این مجموعه دیده می‌شود، از جنس پلاستیک بوده و دارای ظرفیت 1.2 لیتر می‌باشد و بدنه آن از جنس پلاستیک شفاف می‌باشد.

 پارچ مخصوص این قسمت از جنس پلاستیک ABS است و دارای ظرفیت 1 لیتر می‌باشد که می‌تواند در هر بار پر شدن بین 4 تا 6 لیوان را ساپورت کند. قطر دهانه ورودی میوه‌ها 80 میلی متر است که به کمک آن می‌توان میوه‌هایی نظیر گلابی و سیب را به صورت کامل درون آن قرار داد و آبگیری کرد و نیازی به وقت گذاشتن برای خرد کردن میوه‌ها نیست. جنس تیغه این آبمیوه گیری از استیل ضدزنگ می‌باشد و به دلیل برندگی بالا به آسانی و در کمترین زمان عمل آبگیری را انجام می‌دهد و در  انرژی و زمان شما صرفه جویی می‌کند.

صافی و تیغه‌ی تفاله گیر در آب میوه‌گیری ناسا NS-915 آبِ میوه‌ها را جدا می‌کند و در نهایت تفاله‌های خشک را به مخزن تفاله هدایت می‌نماید.مخزن تفاله با ظرفیت 2 لیتر می‌تواند حجم بالایی از تفاله را در خود جای دهد و نیازی به مدام خالی کردن آن در حین کار نیست.

غذاساز این محصول که یکی از اجزای مهم آن محسوب می‌شود از جنس پلاستیک شفاف PE تشکیل شده است و تیغه آن نیز از جنس استیل ضدزنگ می‌باشد که با قدرت برندگی بالایی که دارد مانع له شدن مواد می‌شود. مخزن غذاساز دارای ظرفیت 1.2 لیتر است که با کمک آن می‌توان انواع موادغذایی نظیر سبزیجات، میوه‌جات، فیله مرغ را به کمک تیغه‌های مختلف رنده، خلال و ... کرد

نماد اعتماد الکترونیکی