غذا ساز و غذا پز بیم تی بی کو مدل Gigaterm

( )

غذا ساز و غذا پز Beem مدل Gigaterm قابلیت تهیه انواع اسموتی ها را دارد و  مجهز به سبد بخار جهت بخار پز کردن انواع سبزیجات، دارای تایمر و نمایشگر LCD است.

Beem - بیم

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

غذاساز و غذاپز beem مدل gigaterm دارای موتور پرقدرت با توان مصرفی 900 وات می باشد. این دستگاه دارای 12 برنامه عملکرد است که شما با توجه به نیاز های خود در هنگام آشپزی میتوانید برنامه دلخواه خود را انتخاب نمایید. این محصول به واسطه وجود این عملکرد ها ایده آل برای تهیه انواع سس ها ، سوپ، مربا، پودینگ و ... می باشد. تیغه استیل غذاساز بیم مناسب برای خرد کردن و برش دادن انواع سبزیجات و چرخ ، آسیاب و مخلوط کردن انواع مواد غذایی است.
این دستگاه دارای محفظه ای از جنس پلاستیک فشرده برای تهیه انواع نوشیدنی و اسموتی با ظرفیت 1.5 لیتر است. بر روی این محصول یک پنل نمایشگر دیجیتال و ولوم چرخشی برای تنظیم سرعت دستگاه با توجه به نیاز شما از 1 تا 4 وجود دارد.
از دیگر ویژگی های محصول، وجود دکمه های روی دستگاه برای تنظیم تایمر و برنامه های پخت و حرارت از 30 تا 120 درجه است. این غذاساز بیم دارای سبد مخصوصی برای پختن و بخارپز کردن انواع سبزیجات بوده و نیز درب این محصول محلی برای اضافه کردن شکر و یا چاشنی های دیگر مطلوب ذائقه شما دارد. پایه های پلاستیکی مکشی و ضدلغزش دستگاه نیز از هرگونه لیزخوردن و جا به جایی محصول هنگام کار با آن جلوگیری می کند.

دلایل اعتماد به ما

خیلی عالیه امکانات بسیار زیادی داره و کیفیت و کارایی و طراحی بسیار خوبی داره از وقتی خریدمش آشپزی رو واسم خیلی اسون کرده کلی کاربرد داره که میتونم غذا ها و .... که قبلا نمیتونستم درست کنم الان درست کنم کار کردن باهاش خیلی راحته . من تاییدش میکنم میتونید با اطمینان کامل بخریدش