درباره فروشگاه: مهرآسا
تعداد محصولات: 96
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پخش کننده خانگی میکرولب مدل DJ 1201

پخش کننده خانگی میکرولب مدل DJ-1201 ، دارای سیستم صوتی 3 کاناله، 2 رنگ صفحه نمایش، قدرت خروجی 4200 وات، ورودی صدای اپتیکال، پورت USB، دارای ورودی میکروفون و AUX و صفحه نمایش LED.

 Microlab - میکرولب

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

60 کیلوگرم
1.5 اینچ
4200 وات
43*40*110 سانتی متر

پخش کننده خانگی میکرولب مدل DJ-1201  یکی از محصولات صوتی خانگی این برند است این سیستم صوتی 3 کاناله بوده و با مجموع قدرت خروجی 4200 وات بسیار مناسب یک سالن نسبتا بزرگ می‌باشد.

از ویژگی های بسیار کاربردی این سیستم داشتن ورودی صدای اپتیکال می باشد. از آنجا که اکثر تلویزیون ها از خروجی صدای اپتیکال پشتیبانی می کند، وجود ورودی صدای اپتیکال بسیار مهم است.

 از ورودی USB برای وصل کردن فلش مموری می توان استفاده کرد. همچنین مجهز به بلوتوث بوده و می توانید موبایل یا دیگر دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند را بدون کابل به این محصول متصل کرده و فایل های صوتی خود را پخش کنید، همچنین از فرمت های صوتی mp3,audio,wav,wma  پشتیبانی می کند.

سیستم صوتی میکرولب مدل DJ-1201  دارای ورودی میکروفن و AUX می باشد اما از ورودی HDMI پشتیبانی نمی کند. قابلیت دریافت امواج رادیو از دیگر قابلیت های کاربردی این محصول است. 

صفحه نمایشی از نوع LED دارد که قابلیت نمایش متن را دارد. به همراه محصول یک میکروفن بی سیم، ریموت کنترل، کابل برق، کابل رابط و دفترچه راهنما قرار دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی