بخرید و 458,794 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1

آبسردکن ایستکول مدل 415UF

( )

آبسردکن ایستکول مدل 415UF، دارای 4 فیلتر، متصل به آب شهری

Eastcool - ایستکول

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبسردکن ایستکول مدل 305UF دارای بدنه ی با استحکام بالا، طراحی جدید و زیبا به همراه مصرف انرژی پایین می باشد. این آبسردکن دارای ابعاد 111*31*39.5 سانتی متر و وزن 18.5 کیلوگرم بوده است؛ بعلاوه این محصول دارای صدای بسیار پایینی می باشد.

آبسردکن ایستکول 415 UF به آب شهری متصل می شود و دارای 4 فیلتر بوده که این فیلتر ها 4 عملکرد مختلف (رسوب زدا، کربن اولیه،  پیشرفته، کربن ثانویه) را انجام می دهند.  یکی دیگر از مزیت های اتصال به آب شهری عدم نیاز به تهیه و حمل منبع های سنگین آب می باشد. 

این آبسردکن می تواند دمای آب سرد را بین 5 تا 10 درجه سانتی گراد، و دمای آب گرم را بین 85 تا 95 درجه سانتی گراد برساند. دو خروجی آب سرد و گرم در این محصول به صورت پدالی بوده و عمل می کند. مخزن آب سرد 4 لیتر و مخزن آب گرم این محصول 3 لیتر می باشد؛ بعلاوه مخزن این آبسردکن از فولاد ضدزنگ مطابق با استاندارد های مواد خوراکی بوده که باعث شده که در آب مزه و بوی ایجاد نشود.

این دستگاه مجهز به شیر ضد نشت بوده که در صورت نشت آب، کاغذ جذب کننده ی رطوبت آب را جذب کرده و سپس دستگاه مجرای ورودی آب را مسدود می کند تا از نشت بیشتر آب جلوگیری شود.

آبسردکن ایستکول دارای خروجی آب سرد، خروجی آب گرم و نماشگر LED آب گرم و سرد می باشد. از دیگر امکانات این آبسردکن می توان به مجهز به قفل کودک، سیستم ایمنی کنترل درجه حرارت، قابلیت نصب جا لیوانی آهنربایی و محافظ شوک الکتریکی برای امنیت بیشتر اشاره کرد. 

 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول