بخرید و 12,250 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

بند رخت سقفی لسبو

( )

بند رخت سقفی لسبو با حداقل جای مورد نیاز برای نگهداری، بدنه مقاوم آلومینیومی و پرده محافظ برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید به البسه

Lasbo - لسبو

3,500,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

 امروزه مدل های مختلفی از بند رخت توسط شرکت های تولید کننده لوازم خانگی تولید و به بازار عرضه شده اند که بند رخت سقفی لسبو یکی از آنهاست. مزیت خلاقانه ای که این بند رخت نسبت به بند رخت های معمولی دارد، این است که برای نگهداری و استفاده فضای کمی را اشغال می کند؛ بدین صورت که در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید تمام فضایی که این بند رخت اشغال می کند چیزی بین 10 تا 15 سانتی متر است! همچنین این بند رخت در هر قسمتی از منزل و با هر نوع سقفی قابل نصب و استفاده است.

بدنه آلومینیومی و اتصالات با کیفیت پلیمری بند رخت سقفی لسبو در کنار بندهای ارتجاعی و مقاوم 7 لایه و شیاردار و مقاوم به اشعه UV، موجب شده که تحمل وزنی این بند رخت بالا رفته و همچنین از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار باشد. در این بند رخت، پرده محافظ پارچه ای تعبیه شده است که لباس ها را از تماس مستقیم با نور آفتاب حفظ می کند؛ چرا که نور آفتاب می تواند به بافت و رنگ پارچه آسیب برساند. همچنین این پرده محافظ مانع نشستن آلودگی و گرد و غبار محیط بر روی البسه شسته شده می گردد. قرقره های مرکب تعبیه شده در بند رخت سقفی لسبو، بالا بردن و جمع کردن بند رخت را به سهولت امکان پذیر می سازد و شما می توانید بند رخت را توسط این قرقره ها جمع کرده و از فضای بالکن یا منزل خود استفاده بهینه کنید. این بند رخت سبک پس از جمع شدن به یک قاب 10 سانتی متری روی سقف تبدیل می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی