بخرید و 583,940 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ

( )

تلویزیون 55 اینچ LED ایکس ویژن ( X Vision ) مدل 55XTU725 با کیفیت ULTRA HD - 4K با رابط هوشمند Android ورژن 6 و پردازنده چهار هسته ای، دارای قابلیت تولید صدای دالبی و مجهز به سیستم صوتی Pure Sound و محدوده دینامیکی HDR

X Vision - ایکس ویژن

166,840,003 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

نوک مدادی
24 ماه
مادیران
55 اینچ و بزرگتر
LED
ULTRA HD - 4K
تخت
55
2160 × 3840
16:9
2
30
15
Android 6
چهار هسته ای CPU Quad Core
WMA / LPCM / AC3 / HE-AAC / MP3
GIF / BMP / PNG / JPEG
VC1 /Motion JPEG / MPEG2 / H.256 / H.264 ( FHD ) / MPEG4
2
3
1
کواکسیال
7/2 × 74/4 × 123/2 سانتی متر
13/7
26/2 × 80/5 × 123/2 سانتی متر
13/9
178
3000:1
8
122 وات
کم‌تر از 0.5 وات
DVB-T2
نوک مدادی

تلویزیون LED 55 اینچی هوشمند ایکس ویژن ( X Vision ) مدل 55XTU725 دارای کیفیت تصویر ULTRA HD - 4K و رزولوشن 2160 × 3840 با صفحه نمایش تخت می باشد که این تکنولوژی کیفیت، موجب تولید تصاویر بسیار با کیفیت می گردد. این تلویزیون با نسبت تصویر 16:9 که رایج ترین نسبت تصویر در تلویزیون هاست، تصویری واضح با ابعاد مناسب ایجاد می نماید. تکنولوژی HDR به کار گرفته شده در این مدل باعث ایجاد رنگ های واضح و با کیفیت در تصاویر شده و بنابراین عمق تصاویر بیشتر می‌شود و طیف رنگ‌های سبز، آبی و قرمز و هر رنگی بین آنها بهینه‌تر نشان داده می‌شود. 

این تلویزیون دارای دو عدد پورت USB و سه پورت HDMI می باشد که اشتراک گذاری فایل ها و اتصال دستگاه های دیگر را به این تلویزیون ممکن می سازد. درگاه USB برای اتصال فلش مموری یا درایو حافظه و درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های صوتی و تصویری دیگر به تلویزیون استفاده می شود. ورودی کامپوزیت از نوع mini نیز برای اتصال دستگاه های قدیمی تر در این مدل تلویزیون تعبیه شده است. از دیگر درگاه های تلویزیون می توان به خروجی کواکسیال(صدای دیجیتال)، خروجی هدفون، ورودی آنتن و ورودی LAN اشاره کرد. تلویزیون LED 55 اینچی ایکس ویژن مدل 55XTU725 علاوه بر تلویزیون، یک مدیا پلیر است که فرمت های صوتی و تصویری بسیاری را پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای گیرنده دیجیتال مجهز به تیونر DVB-T2 است که شما را از خریدن گیرنده دیجیتال جداگانه بی نیاز می سازد.

طراحی باریک، به این تلویزیون ظاهری بسیار شیک و زیبا بخشیده که باعث شده است کاربر تصویری تقریبا بدون حاشیه داشته باشد. قاب به رنگ نوک مدادی است که بر روی پایه ای فلزی رومیزی قرار دارد. همچنین این تلویزیون قابلیت اتصال و نصب بر روی دیوار را نیز دارا می باشد. 

استاندارد صوتی به کار گرفته شده در تلویزیون 55 اینچی ایکس ویژن از نوع Dolby است و با توجه به این که امروز فیلم‌های با استانداردهای صوتی روز صدابرداری می‌شوند، کاربر می‌تواند با وجود یک ساندبار یا سینمای خانگی از صدایی دالبی و با کیفیت لذت برده و در خانه، تجربه‌ای نزدیک به تجربه‌ی سینما داشته باشد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به قابلیت اتصال به شبکه Wifi و LAN، پردازنده گرافیکی Mali T720 MP2، رابط هوشمند اندروید ورژن 6 و قابلیت WIFI Screen Mirror و WIFI Direct اشاره کرد.                           

در مجموع تلویزیون LED 55اینچی ایکس ویژن ( X Vision ) مدل 55XTU725 اغلب امکانات و قابلیت های جدید که مورد نیاز برای انتخاب و خرید یک تلویزیون با کیفیت خانگی را دارا بوده و می تواند گزینه ای مناسب برای خرید یک تلویزیون در میان محصولات مشابه محسوب گردد. 

تکنولوژی HDR در تلویزیون های ایکس ویژن X Vision :

محدوده دینامیکی بالا یا HDR در تلویزیون ها باعث شفافیت و وضوح و افزایش کیفیت رنگ های تیره و روشن در تصاویر نماش داده شده در تلویزیون می گردد و به غنای تصاویر می افزاید. در عکس زیر می توانید مقایسه ای از تصویر HDR و تصویر معمولی را مشاهده کنید. 

                                                                      

تکنولوژی ULTRA HD - 4K در تلویزیون های ایکس ویژن X Vision : 

تلویزیون های ULTRA HD دارای وضوح تصویر بسیار بالا (3840x2160) هستند. اطلاعات تصویر دریافتی توسط تلویزیون‌های دارای این تكنولوژی چهار برابر وضوح بیشتر از تلویزیون های FULL HD دارند. در تصویر زیر مقایسه سه کیفیت HD، FULL HD و ULTRA HD را مشاهده می کنید. 

                                                                     

نماد اعتماد الکترونیکی