برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلویزیون LED هیوندای مدل smart 5520 سایز 55 اینچ

( )

تلویزیون LED هیوندای (Hyundai) مدل SMART 5520، سایز 55 اینچ با قابلیت اتصال به کامپیوتر و موبایل، 4 گیگابایت حافظه داخلی،FULL HD، مجهز به درگاه USB، گیرنده دیجیتال داخلی و موتور زمان Time shift، دارای سیستم عامل اندروید 

Hyundai - هیوندای

توقف تولید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

55 اینچ و بزرگتر
LED
Full HD
تخت
55 اینچ
1920*1080
SPDIF
4000:1

تلویزیون ال ای دی 55 اینچی هیوندای مدل smart5520 دارای کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن 1080×1920 با صفحه نمایش تخت می باشد که تصاویر با کیفیتی را حاصل می کند. تلویزیون ال ای دی 55 اینچ هیوندای همچنین یک مدیا پلیر است و فرمت های صوتی و تصویری بسیاری را پشتیبانی می کند.

این تلویزیون دارای دو عدد پورت USB و سه پورت HDMI می باشد که اشتراک گذاری فایل ها و اتصال دستگاه های دیگر را به این تلویزیون ممکن می سازد. درگاه USB برای اتصال فلش مموری یا درایو حافظه و درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های صوتی و تصویری دیگر به تلویزیون استفاده می شود.

این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال مجهز به تیونر  DVB-T2 است که شما را از خریدن گیرنده دیجیتال جداگانه بی نیاز می سازد.

طراحی باریک این تلویزیون به آن ظاهری بسیار شیک و زیبا بخشیده که باعث شده است کاربر تصویری تقریبا بدون حاشیه داشته باشد. قاب به رنگ نوک مدادی است که بر روی پایه ای فلزی و بسیار متناسب قرار دارد.

از قابلیت های ویژه این دستگاه هوشمند، قابلیت اتصال به موبایل با سیم (MHL)، موتور زمان (Time Shift)، قابلیت اتصال به کامپیوتر، ضبط برنامه روی فلش، 4 گیگابات حافظه داخلی، دارا بودن موتور جست و جو گر و قابلیت به روز رسانی نرم افزار می باشد.

از دیگر ویژگی های تلویزیون LED هیوندای 55 اینچ مدل smart5520 می توان به خروجی صدای SPDIF، کنتراست 4000:1و اتصال بدون سیم به موبایل (nScreen) اشاره نمود.  

نماد اعتماد الکترونیکی