تلویزیون LED هیوندای مدل smart 4920 سایز 49 اینچ

( )

تلویزیون LED هیوندای (Hyundai) مدل SMART 4920، سایز 49 اینچ با قابلیت اتصال به کامپیوتر و موبایل، 4 گیگابایت حافظه داخلی، مجهز به درگاه USB، گیرنده دیجیتال داخلی و موتور زمان Time shift، صفحه تخت، Full HD، اتصال به دیوار، اندروید 5.1

Hyundai - هیوندای

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

از 49 تا 52 اینچ
LED
Full HD
تخت
49 اینچ
1920*1080
SPDIF
1000:1

تلویزیون ال ای دی 49 اینچی هیوندای مدل smart4920 دارای کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن 1080×1920 با صفحه نمایش تخت می باشد که تصاویر با کیفیتی را حاصل می کند. تلویزیون ال ای دی 49 اینچ هیوندای همچنین یک مدیا پلیر است و فرمت های صوتی و تصویری بسیاری را پشتیبانی می کند.

این تلویزیون دارای دو عدد پورت USB و سه پورت HDMI می باشد که اشتراک گذاری فایل ها و اتصال دستگاه های دیگر را به این تلویزیون ممکن می سازد. درگاه USB برای اتصال فلش مموری یا درایو حافظه و درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های صوتی و تصویری دیگر به تلویزیون استفاده می شود.

این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال مجهز به تیونر  DVB-T2 است که شما را از خریدن گیرنده دیجیتال جداگانه بی نیاز می سازد.

طراحی باریک این تلویزیون به آن ظاهری بسیار شیک و زیبا بخشیده که باعث شده است کاربر تصویری تقریبا بدون حاشیه داشته باشد. قاب به رنگ نوک مدادی است که بر روی پایه ای فلزی و بسیار متناسب قرار دارد.

از قابلیت های ویژه این دستگاه هوشمند، قابلیت اتصال به موبایل با سیم (MHL)، موتور زمان (Time Shift)، قابلیت اتصال به کامپیوتر، ضبط برنامه روی فلش، 4 گیگابات حافظه داخلی، دارا بودن موتور جست و جو گر و قابلیت به روز رسانی نرم افزار می باشد.

از دیگر ویژگی های تلویزیون LED هیوندای 49 اینچ مدل smart4920 می توان به خروجی صدای SPDIF، کنتراست 1000:1و قابلیت نصب بر روی دیوار اشاره نمود.  

دلایل اعتماد به ما

سلام لطفا تنظیم رنگ مدل ۴۹۲۰ رو بزارید

سلام،من از این مدل تلویزیون خریدم و الان دارم استفاده میکنم،،خدا وکیلی عالیه هم صدای بلندگوهاش وهم کیفیت عالی تصویرش،وقتی هم که وای‌فای تلوزیون روشن میکنی وبه مودم وصل میشی،انگار پشت یه کامپیوتر ۵۰اینچ نشستی...خلاصه یه انتخاب عالیه

عالیه من راضیم کیفیتش خیلی خوبه

خوبه من که راضیم نسبت به قیمتش عالی