برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلويزيون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU835 سایز 55 اینچ

تلويزيون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU835 با کیفیت تصویر 4K دارای سایز صفحه نمایش 55 اینچ، سیستم صوتی Pure Sound، سیستم عامل هوشمند اندروید 10، تکنولوژی HDR 10، حافظه داخلی 16 گیگ

X Vision - ایکس ویژن

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

55
2160*3840
16.9
3
LED
ULTRA HD 4K
IPS
اندروید 10

يکی از با کيفيت ترين تلويزيون های ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU835 است که وارد بازار شده است. سايز صفحه نمايش اين تلويزيون 55 اينچ مي باشد که شما می توانيد مجموعه تلويزيونی هايی که هر هفته به بازار مي آيد و حتي بيشتر از سينما مخاطبانش را جلب کرده است، همانند يک سينمای خانوادگی با همان کيفيت صدای سينما تماشا کنيد.
تلويزيون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU835 دارای رزولوشن تصوير بالايی است و به اين دليل ميليونها رنگ غني می باشد. از نور پس زمينه مستقيم LED بهره مند است و نويز تصاوير را کاهش مي دهد. زاويه گسترده دارد.
تلويزيون 55 اينچ هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU835 بهره مند از برنامه PVR می باشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید در ساعاتی که نمی توانید تلویزیون تماشا کنید، برنامه مورد نظرتان را ضبط نمایید .
شما هرچيزي را که از يک رسانه اجتماعي انتظار داريد، تلويزيون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU835 براي شما مهيّا مي سازد. همچنين با سيستم صوتي اين تلويزيون از شنيدن موسيقي در لحظات شاد خود لذت ببريد.
با تکنولوژی MEMC در تلویزیون ایکس ویژن تصاویر روان و بدون افت کیفیت و لک پخش می شود، سپس تصاویر ورزشی و پر سرعت را به طور مهیِّج تری تماشا می کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی