درباره فروشگاه: سام برتر
تعداد محصولات: 12
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلویزیون 43 اینچی مدل T5500 سام الکترونیک

تلویزیون 43 اینچی مدل T5500 سام الکترونیک، مجهز به صفحه نمایش تخت با فناوری ساخت LED ، استفاده از فناوری تقویت گستره رنگ،  تصاویر با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل با کیفیت فول اچ دی ، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی، خروجی صدای اپتیکال و خروجی هدفون.

SAM - سام

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

LED
FULL HD
تخت
43 اینچ
1080*1920
16:9
2
10 وات
2
2
7 کیلوگرم
8 کیلوگرم

تلویزیون 43 اینچی مدل T5500 سام الکترونیک، مجهز به یک صفحه نمایش تخت با حاشیه باریک می‌باشد که در آن از فناوری ساخت LED و کیفیت نمایش تصویر فول اچ دی استفاده شده است. این تلویزیون با داشتن رزولوشن 1080 × 1920 و بواسطه استفاده از فناوری تقویت گستره رنگ و Clean View با کاهش نویز و تداخل و افزایش گستره رنگ و کنتراست، تصاویر را شفاف و با کیفیت کریستالی به نمایش می دهد، به طوریکه کاربر از تماشای تصاویر با کیفیت اصلاح شده لذت خواهد برد.

این تلویزیون قابلیت استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر را دارد چون ال ای دی این دستگاه از زاویه دید مطلوبی برخوردار است.

در قسمت پشت تلویزیون T5500 سری پنجم سام الکترونیک دو پورت HDMI تعبیه شده است. این کانکتور پورت به انتقال تصاویر و استریم های صوتی و تصویری با کیفیت بالا و با پهنای باند بالا بین دستگاه ها کمک می کند

این تلویزیون دستگاه هایی مانند دی وی دی پلیر، پخش کننده بلوری، ست باکس های دیجیتال و دوربین های دیجیتال را پشتیبانی می کند همچنین از سیستم دو کاناله مجهز به دو بلندگو در سمت چپ و راست با توان خروجی 20 وات استفاده کرده است.

برای دریافت شبکه های دیجیتال داخل کشور روی تلویزیون 43 اینچی مدل T5500 خود، یک گیرنده توکار از نوع DVB-T2 بکار برده است که امکان دریافت تمامی شبکه های دیجیتال داخلی را دارد و نیاز به خرید گیرنده خارجی و رسیورهای دیجیتال را حذف کرده است.

قابلیت ضبط برنامه در حال پخش روی فلش مموری و یا حافظه جانبی در زمان هایی که کاربر وقت کافی برای تماشای فیلم و یا پخش زنده فوتبال ندارد، و با ضبط آن می تواند بعدها و در زمان مناسب به تماشای آن بنشیند

تلویزیون 43 اینچی مدل T5500 سام الکترونیک، مجهز به سیستم عامل اندروید بوده که امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق LAN و وای فای می توانید از امکانات بیشتر آن بهرمند شوید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند می توان به قابلیت اتصال بی سیم به موبایل یا Smart View اشاره کرد.

لوازم جانبی و همراه تلویزیون 43 اینچ سام الکترونیک سری T5500 شامل یک ریموت کنترل، دفترچه راهنما و کابل برق می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی