درباره فروشگاه: بازرگانی هیراد
تعداد محصولات: 40

تلویزیون LED تی سی ال مدل 55 P8S سایز 55 اینچ

تلویزیون LED تی سی ال مدل 55 P8S سایز 55 اینچ، دارای کیفیت ULTRA HD 4K (3840×2160)، تکنولوژی صفحه نمایش LED، مجهز به 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI، مجهز به سیستم Bluetooth جهت اتصال ساندبار و اسپیكر های بلوتوثی، قابلیت اتصال به شبکه LAN و WIFI، دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) و مجهز به ماشین زمان (Time Shift)

TCL - تی سی ال

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

55 اینچ و بزرگتر
LED
ULTRA HD 4K
تخت
55
3840x2160
16:9
اندروید 9
2
3
1236x715x74.7
140W
DVB-T/DVB-T2
قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) و مجهز به ماشین زمان (Time Shift)
مشکی
8G Byte
1.5GByte DDR
2900993700292

تلویزیون LED تی سی ال مدل 55 P8S سایز 55 اینچ از محصولات شرکت تی سی ال است. که اندازه صفحه نمایش آن 55 اینچ با رزولشن ULTRA HD 4K (3840×2160) می باشد که دارای کیفیت بالایی می باشد و تصاویر را 4 برابر با  وضوح بیشتری نسبت به FULL HD نشان می دهد. این تلوزیون دارای تکنولوژی صفحه نمایش LED است و مجهز به 2 درگاه USB  می باشد که امکان اتصال هارد و فلش را به طور همزمان داراست (عکس، فیلم و موزیک را پشتیبانی میکند.) 

گفتنی است این محصول دارای قابلیت HDR می باشد که در واقع این قابلیت باعث بالا بردن کیفیت تصویر تلوزیون می شود همچنین تصاویر را درخشان تر و طبیعی تر نشان می دهد.

ویژگی مهم تلوزیون 55 اینچی تی سی ال، هوشمند (SMART TV) بودن این تلوزیون می باشد. شما می توانید از طریق تلویزیون اسمارت خود به اینترنت متصل شوید و به جستجو در میان صفحات اینترنت بپردازید. امکان دسترسی به محتوای آنلاین، برنامه های کاربردی (Application)، ویدئوها و فیلم های مختلف دنیایی از سرگرمی را در اختیارتان میگذارد و می توانید در اینترنت به راحتی و در صفحه ای ی بزرگتر از گوشی همراهتان گشت و گذار کنید.

حافظه داخلی در این تلویزیون 8 گیگابایت و حافظه رم 1.5  گیگابایت نیز می باشد همچنین دارای 3 درگاه  HDMI که اطلاعات را به صورت دیجیتال بین سیستم ها انتقال می دهد مانند لپ تاپ، کامپیوتر و کنسول های بازی و همچنین درگاه AV که همان 3 کابل قرمز / سفید / زرد می باشد که یکی برای تصویر و دو تا برای صوت به کار می رود. این تلوزیون WIFI  دار امکان اتصال بیسیم به شبکه اینترنت را داراست.

تلویزیون 55 اینچی تی سی ال از پخش صدا با فرمت‌‌ Dolby پشتیبانی می کند. بعلاوه این محصول دارای گیرنده دیجیتال بوده که کاربران می توانند تمام شبکه های تلویزیونی را از طریق گیرنده دیجیتالی DVB-T2 دریافت کنند. این تلویزیون دارای قابلیت PVR بوده یعنی شما می توانید برنامه های تلویزیون را ضبط کنید.

از دیگر آپشن ها ی این محصول، سیستم عامل اندروید نسخه 9 می باشد که در این نوع سیستم عامل شما به آسانی می توانید انواع بازی، فیلترشکن، برنامه ارتباطی مانند تلگرام ، واتساپ و در کل هر نوع برنامه قابل اجرا بر روی گوشی های اندروید را نصب نمود که در واقع می توان گفت این تلوزیون را برای ما کاربردی تر کرده است.

از دیگر ویژگی های این محصول، مجهز به سیستم Bluetooth جهت اتصال ساندبار و اسپیكر های بلوتوثی، قابلیت اتصال به شبکه LAN و WIFI، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) و مجهز به ماشین زمان (Time Shift) می باشد.

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول