بخرید و 723,311 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: فروشگاه هوریون
تعداد محصولات: 7
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلوزیون هوریون 55 اینچ SMART 4K

تلوزیون هوریون 55 اینچ هوشمند SMART TV 4K، اندروید 9، دارای یک ریموت کنترل هوشمند و یک ریموت کنترل ساده، صفحه نمایش 4K ULTRA HD، دارای تکنولوژی HDR10، صفحه FLAT، دارای کنتراست بالا، دارای محافظ نور آبی صفحه نمایش، PVR و EPG، صدای Dolby Digital

Horion - هوریون

206,660,160 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

18 ماهه شرکت ثنا نور سبحان (هوریون)
LED
UHD (4K ULTRA HD)
تخت
55
2160*3840 پیکسل
16.9
2 عدد
10
2 عدد
3 عدد
OPTICAL
ساده + هوشمند
رو میزی
4 هسته ای
دارای پنل با کیفیت A+
طراحی بدون قاب یا Frameless

تلوزیون هوریون مدل KD7650 نسل جدید تلوزیون های جدید ایرانی هستند که در کناره کاربری ساده و آسان یکی از با کیفیت ترین و هوشمند ترین محصولات تولیده شده ی این شرکت میباشد. این محصول به تازگی وارد بازار شده و توانسته با کیفیت عالی تصویر، سخت افزار و نرم افزار، رضایت مصرف کنندها را هم از لحاظ کیفیت هم از لحاظ قیمت جلب کند. 

این محصول داری قابلیت PVR بوده یعنی شما می توانید برنامه و تصاویر تلوزیون را داخل فلش مموری یا مموری کارت ضبط کنید. حالت صفحه ی نمایش این تلوزیون تخت و از نسل LED میباشد. سایز صفحه ی نمایش 55 اینچی این تلوزیون اجازه می دهد تا از کیفیت فوق العاده ی نمایشگر آن لذت ببرید. تلوزیون هوریون مدل KD7650 دارای کیفیت نسل جدید صفحه نمایش UHD (4K ULTRA HD) و رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد. این دستگاه پورت ورودی HDMI وUSB دارد و بعلاوه دارای ورودی آنتن RF و خروجی Audio می باشد. 

این تلوزیون دارای تکنولوژی HDR10 بوده که HDR در واقع مخفف High Dynamic Range است با توجه ویژه در تلویزیون های جدید این امکان را فراهم می کند تا تصاویری با کنتراست بالا را مشاهده نمایید. فناوری HDR در تلویزیون ها جدید این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلیشان مشاهده نمایید و این سبب می شود صحنه هایی زنده و نزدیک به واقعی را نظاره گر باشید. کنتراست قوی در تصاویر سبب به نمایش در آمدن تاریک ترین رنگ مشکی و روشن ترین رنگ سفید خواهد شد و چنان تضاد بالا و در سطح عالی را ایجاد خواهد کرد که تمامی رنگ ها را می توانید به وضوح در میان صحنه ها بیابید. 

تلوزیون 55 اینچی هوریون دارای پنل با کیفیت A+ می باشد. شاید برایتان سوال باشد که پنل با کیفیت A+ چیست؟ کارخانه‌های تولید تلویزیون از کیفیت A+ برای پنل‌ها استفاده می ‌کنند تا مطمئن شوند که کاربر هنگام تماشای تصویر با هیچ نوع مشکلی مواجه نخواهند بود؛ ازجمله وجود لکه، پخش شدن نور یا رنگ در تصویر یا خراشیدگی یا ضربه دیدن پنل؛ به ‌طور کلی، پنل‌ها در درجه‌های A+، A، B یا C عرضه می‌ شوند. 

ان تلوزیون دارای محافظ نور آبی صفحه نمایش می باشد که از تولید اشعه های مضر برای چشم جلوگیری می  کند. 

یکی از قابلیت های تلوزیون 55 اینچی، هوشمند (SMART TV) بودن این تلوزیون می باشد. اسمارت بودن تلویزیون از ویژگی های خاصی است که در سال های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است. شما می توانید از طریق تلویزیون اسمارت خود به اینترنت متصل شوید و به جستجو در میان صفحات اینترنت بپردازید و یا میتوانید با استفاده از این قابلیت با استفاده از تلفن همراه خودتان به تلوزیون متصل شده و فایل های گوشی همراه خود (فیلم ، عکس، موسیقی) را در تلوزیون مشاهده کنید. امکان دسترسی به محتوای آنلاین، برنامه های کاربردی (Application) و ویدئدوها و فیلم های مختلف دنیایی از سرگرمی را در اختیارتان میگزارد و میتوانید در اینترنت به راحتی و در صفحه ی بزرگتر از گوشی همراهتان گشت و گذار کنید. در تلوزیون هوریون 55 اینچی اسمارت شما می توانید با استفاده از درگاه USB فیلم، عکس و موسیقی های خود را به نمایشگر انتقال داده و از آن لذت ببرید. 

تلوزیون هوریون مدل KD7650 دارای دو نوع ریموت کنترل  ساده و هوشمند می باشد؛ ریموت کنترل هوشمند کارایی بیشتر و کاربری آسانتری را نسبت به ریموت کنترل ساده دارد. در ریموت کنترل هوشمند همانند ریموت کنترل ساده از دکمه های جهت دار استفاده شده است، در این ریموت از غلطک موسی برای جهت و یا انتخاب گزینه ها استفاده شده و میتوان با این قابلیت، بالا تا پایین صفحات را اسکرول (Scroll) کرد. بعلاوه در پشت ریموت کنترل هوشمند صفحه ی کیبورد وجود دارد که می توانید به راحتی برای جستجو در اینترنت و... از آن استفاده کنید. 

تنها تفاوت این مدل از تلوزیون های هوریون با مدل تلوزیون هوریون 58 اینچی اسمارت در طراحی قاب آن است که مدل 55 اینچی بدون قاب (FRAMELESS) بوده است. 

 

نماد اعتماد الکترونیکی