بخرید و 569,415 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: فروشگاه هوریون
تعداد محصولات: 7
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلوزیون هوریون 50 اینچ Full HD

تلوزیون هوریون 50 اینچی، صفحه نمایش Full HD، صفحه FLAT، دارای کنتراست بالا، دارای محافظ نور آبی صفحه نمایش، PVR و EPG، صدای Dolby Digital

Horion - هوریون

162,690,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

18 ماهه شرکت ثنا نور سبحان (هوریون)
LED
Full HD
تخت
49
16.9
2 عدد
10
2 عدد
3 عدد
OPTICAL
عادی
رو میزی
دارای کنتراست بالا
1080*1920 پیکسل
دارای پنل با کیفیت A+

تلوزیون هوریون 50 اینچی نسل جدید تلوزیون های جدید ایرانی بوده که به تازگی وارد بازار شده و توانسته با کیفیت عالی تصویر و سخت افزار، رضایت مصرف کنندها را هم از لحاظ کیفیت هم از لحاظ قیمت جلب کند. 

در تلوزیون هوریون 50 اینچی شما می توانید با استفاده از درگاه USB فیلم، عکس و موسیقی های خود را به نمایشگر انتقال داده و از آن لذت ببرید. تلوزیون هوریون داری قابلیت PVR بوده یعنی شما می توانید برنامه و تصاویر تلوزیون را داخل فلش مموری یا مموری کارت ضبط کنید. حالت صفحه ی نمایش این تلوزیون تخت یا فلت و از نسل LED می باشد. سایز صفحه ی نمایش 50 اینچی این تلوزیون اجازه می دهد تا از کیفیت فوق العاده ی نمایشگر آن لذت ببرید. این تلوزیون دارای کیفیت نسل جدید صفحه نمایش Full HD و رزولوشن 1080*1920 پیکسل می باشد. این سری از مدل های تلوزیون هوریون قابلیت تبدیل دو بعدی (2D) به 3 بعدی (3D) و بلعکس را ندارند. این دستگاه پورت ورودی HDMI وUSB دارد و بعلاوه دارای ورودی آنتن RF و خروجی Audio  می باشد. 

این تلوزیون دارای کنتراست بالایی می باشد. حالت «کنتراست بالا» تلویزیون را پیکربندی می‌ کند تا همه منوها را با پس‌ زمینه سیاه مات و قلم سفید یا زرد نمایش دهد. این قابلیت کنتراست و خوانایی بیشینه متن را به شما ارائه می‌کند و اگر شما هرگونه ضعف در بینایی داشته باشید، این قابلیت برای شما فوق‌العاده مفید خواهد بود. 

یکی دیگر از قابلیت های این تلوزیون تنظیم صدای هوشمند است که به این معنا می باشد که تلوزیون صدارا بر اساس محتوا بهینه سازی می کند. از دیگر امکانات تلوزیون 50 اینچی هوریون پنل با کیفیت A+ می باشد. شاید برایتان سوال باشد که پنل با کیفیت A+ چیست؟ کارخانه‌های تولید تلویزیون از کیفیت A+ برای پنل‌ ها استفاده می ‌کنند تا مطمئن شوند که کاربر هنگام تماشای تصویر با هیچ نوع مشکلی مواجه نخواهند بود؛ ازجمله وجود لکه، پخش شدن نور یا رنگ در تصویر یا خراشیدگی یا ضربه دیدن پنل؛ به ‌طور کلی، پنل‌ها در درجه‌های A+، A، B یا C عرضه می‌ شوند. 

این محصول دارای محافظ نور آبی صفحه نمایش می باشد که از تولید اشعه های مضر برای چشم جلوگیری می کند. یکی دیگر از امکانات این تلوزیون Dolby Digital بودن این محصول است که برای کسانی که علاقه به دیدن فیلم دارند و دارای سیستم صوتی چند کاناله باشند میتواند جذاب باشد. 

این تلوزیون اسمارت نبوده و رابط هوشمند و مرورگر وب ندارد در نتیجه به اینترنت هم نمی تواند متصل شود.

 

نماد اعتماد الکترونیکی