تابه دو طرفه رژیمی یونیک مدل UN8795

( )

تابه دو طرفه رژیمی یونیک ( Unique ) مدل UN8795 با سایز 32، بدنه خارجی از جنس چدن و کف گرانیتی، مناسب برای طبخ غذاهای کم روغن و رژیمی

Unique - یونیک

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

تابه دو طرفه رژیمی یونیک مدل UN8795 محصولی از شرکت نام آشنای یونیک است که با طراحی دو طرفه و جنس گرانیتی خود می تواند مصرف روغن را تا حد زیادی کاهش داده و همچنین در طبخ انواع غذاهای سرخ کردنی و رژیمی کمک کننده باشد. سایز این تابه که از چدن و گرانیت ساخته شده است، 32 سانتی متر بوده که برای یک تابه در آشپزخانه منزل، اندازه ای مناسب محسوب می گردد. کف گرانیتی تابه دو طرفه رژیمی یونیک، نچسب است و هیچ گونه بقایای مواد غذایی روی آن باقی نمی ماند، به همین علت به راحتی قابل تمیز کردن و شست و شو می باشد.  همچنین جنس چدنی بدنه باعث می گردد تا حرارت به صورت یکنواخت بین تمام نقاط تابه توزیع شود. دستگیره این تابه به صورت مغناطیسی بوده که به خوبی روی هم چفت می شود و مجهز بودن دستگیره به واشر سیلیکونی، مانع خروج هوا و روغن و مایعات به بیرون می گردد.

مزیت تابه های رژیمی و دو طرفه نسبت به تابه های معمولی درب دار در این است که در این نوع تابه ها به علت فضای کاملاً بسته بین دو طرف تابه و جنس گرانیتی کف و درب تابه، آب و روغن غذا خارج شده و در مواد غذایی تا حد زیادی در روغن خود سرخ خواهند شد. همچنین پخته شدن مواد غذایی در این نوع تابه ها به واسطه عدم خروج بخار به بیرون، مکانیزمی شبیه بخارپز شدن دارد. در مجموع تابه دو طرفه رژیمی یونیک مدل UN8795 انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال یک تابه رژیمی با کیفیت و طول عمر بالا هستند. 

دلایل اعتماد به ما