بخرید و 84,665 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل 20KN

( )

بخاری بدون دودکش شعله آبی زمینی و دیواری با ظرفیت گرمادهی 5000 کیلو کالری در ساعت

Polar - پلار

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

بخاری گازسوز پلار مدل 20K

بخاری یکی از لوازم ضروری در هر خانه در فصل سرما است. با انتخاب یک بخاری خوب علاوه بر گرما می توانید سلامت خانواده ی خود را تضمین نمایید.محصولات بدون دودکش آبسال این موقعیت را برای شما فراهم می سازند که بدون نیاز به دودکش شما بتوانید بخاری خود را هر کجا که مد نظرتان است قرار دهید. اما باید توجه داشت که هیچ بخاری بدون دودکشی برای اتاق بسته مناسب نمی باشد. بدنه ی تمامی محصولات آبسال از ورق فولادی لعاب شده ساخته شده که در هنگام روشن کردن هیچ گونه بوی نامطبوعی ایجاد نمی کند.این محصول دارای سیستم محافظتی سنجش میزان اکسیژن محیط می باشد که اگر بنا به هر دلیلی اکسیژن محیط به کمتر از 18 درصد کاهش یابد، بخاری به صورت خودکار خاموش می شود و گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می شود تا از بروز خطر جلوگیری کند.

حجم گرمادهی این محصول 5000 کیلو کالری در ساعت می باشد که در زمان کوتاهی می تواند فضایی بین 35 تا 62 متر مکعب را گرم کند. با توجه به داشتن درجه ی کنترل شعله شما می توانید شعله را نسبت به دمای محیط یا دمای مطلوب خودتان تنظیم کنید. گاورنر (Governor) : این سنسور گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید.سیستم کنترل اکسیژن محیط(ODS): سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند. 

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار قابل استفاده با گاز شهری و کپسول گاز است و 53 سانتی متر طول، 26 سانتی متر عرض، 62 سانتی متر ارتفاع و 12.5 کیلوگرم وزن دارد.

راهنمای خرید بخاری مناسب برای منازل

دلایل اعتماد به ما