بخرید و 219,695 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی عماد
تعداد محصولات: 73
رتبه فروشگاه:
(9)

بخاری گازسوز طرح شومینه نیک کالا مدل سیما کد MC22

( )

رنگ مشکی، شیشه اروپایی/ ژاپنی مقاوم در برابر شوک حرارتی تا 750 درجه سانتی گراد 

حداقل قدرت حرارتی 2900 و حداکثر قدرت حرارتی 5900 کیلو کالری در ساعت

به همراه هیزم سرامیکی 8 تکه

Nicala - نیک کالا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

بخاری گازسوز طرح شومینه نیک کالا (Nicala) مدل سیما کد MC22

بخاری نیک کالا مدل سیما  MC22، یک بخاری گاز سوز باکیفیت و شیک با شیشه اروپایی/ ژاپنی مقاوم در برابر تا 750 درجه شوک حرارتی، برای دلپذیر ساختن محیط خانه و محل کار شما در فصول سرد، با رده انرژی E و مصرف انرژی بهینه می باشد. این بخاری برای استفاده به صورت زمینی شومینه ای و دودکش دار با قطر دودکش 100 میلی متر طراحی شده است. به کمک ولومی که در زیر درپوش بدنه قرار داده شده می توانید میزان شعله را تنظیم نمایید.

بخاری نیک کالا

بخاری گازی طرح شومینه سیما قابل استفاده با گاز شهری است و فشار گاز دستگاه 178 میلی متر ستون آب در زمان اتصال بخاری به گاز شهری می باشد. تنظیمات این بخاری برای استفاده با گاز شهری می باشد. اما در صورت نیاز به استفاده از گاز مایع (کپسولی)، باید تغییراتی در سیستم سوخت بخاری توسط سرویس کار آموزش دیده نیک کالا انجام گیرد . اوریفیس یا قطر نازل گاز دستگاه در هنگام اتصال به گاز شهری 2.1 میلی متر و توان این بخاری 2900 تا 5900 کیلوکالری است. در این بخاری ها به علت بازدهی حرارت بالا مصرف گاز حدود 20% کاهش یافته و در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.

توجه داشته باشید برای حفظ ایمنی رعایت حداقل فاصله 30 سانتی متر از دیوار و 150 سانتی متر از مواد قابل اشتعال ضروری است. این بخاری به سیستم های ایمنی ترموکوپل، سیستم کنترل اکسیژن محیط و گاورنر که پیش تر توضیح داده شد مجهز است.

بخاری گازسوز سیما 84 سانتی متر طول، 32 سانتی متر عرض، 71 سانتی متر ارتفاع و 27 کیلوگرم وزن دارد. این بخاری به همراه هیزم سرامیکی 8 تکه که حرارت مطبوع و مضاعف ایجاد می کنند، عرضه می شود. بخاری گازسوز طرح شومینه نیک کالا مدل سیما در مناطق سردسیر برای محیط های 25 تا 35 متر مکعبی، در آب و هوای معتدل برای محیط 25 تا 45 متر مکعبی، و در مناطق گرم سیر برای محیط های 30 تا 55 متر مکعبی مناسب می باشد.

 ایمنی در بخاری ها

ترموکوپل: ترموکوپل یک سیستم ایمنی است که در هنگام خاموش شدن ناخواسته و تصادفی شعله، جریان گاز را قطع می کند. کلیه بخاری های شرکت نیک کالا دارای ترموکوپل می باشند.

سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODS): سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند. تمامی محصولات شرکت نیک کالا دارای سنسور ODS می باشند.

گاورنر (Governor): این سنسور گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید. کلیه محصولات شرکت  نیک کالا دارای گاورنر می باشند.

 راهنمای انتخاب بخاری مناسب برای منزل

دلایل اعتماد به ما