بخرید و 233,986 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: مهام نو
تعداد محصولات: 18
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

بخاری طرح شومینه ایران شرق مدل بنیامین CH 290 ModernW G B

بخاری طرح شومینه ایران شرق مدل بنیامین CH 290 ModernW G.B، دارای گواهینامه CE اروپا و TSE ترکیه، دارای راندمان حرارتی بالا ، دارای شیشه سکوریت نشکن، متعلقات برنجی با هیزم سرامیکی مخصوص، مجهز به سنسور پایش میزان اکسیژن محیط (ODS)، قابلیت تنظیم دما، مجهز به سیستم ایمنی گاورنر، ترموکوپل دو فیش، ترموسویچ و پیلوت سه شعله.

Iran Shargh - ایران شرق

66,853,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

85*48*100سانتی متر
40 کیلوگرم
گاز شهری یا مایع
29000 کیلو کالری بر ساعت

بخاری طرح شومینه ایران شرق مدل بنیامین CH 290 ModernW G.B، دارای گواهینامه CE اروپا و TSE ترکیه است. این شومینه دارای  بدنه تمام لعاب، شیشه سکوریت نشکن و مقاوم در برابر شوک حرارتی است، همچنین دارای، متعلقات برنجی با هیزم سرامیکی مخصوص می‌باشد.

این شومینه دارای ظرفیت گرمایشی 29000 کیلوکالری و همچنین مجهز به خروجی دودکش است. این محصول ابعادی برابر 85*48*100  سانتی‌متر دارد و وزن آن حدود 40 کیلوگرم است.

این شومینه دارای سیستم ایمنی ترموکوپل دو فیش که ورژن جدید و پیشرفته ترموکوپل است. این نوع ترموکوپل علاوه بر اینکه در صورت خاموش شدن شعله ی شومینه جریان گاز را قطع می نماید، در صورت بالا رفتن حرارت شومینه از حد استاندارد نیز شعله را به صورت خودکار خاموش کرده و جریان گاز خروجی را مسدود می نماید تا حرارت شومینه کاهش یابد.

از دیگر ویژگی‌های این شومینه می‌توان به سیستم کنترل اکسیژن محیط  (ODS) اشاره کرد OSD سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از شومینه، آن را به صورت خودکار خاموش می کند.

این شومینه همچنین دارای گاورنر (Governor) نیز می‌باشد این سنسور گاز ورودی به شومینه را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن شومینه جلوگیری می نماید. همچنین مجهز به ترموسویچ است که در صورت نداشتن و یا مسدود بودن دودکش، سیستم به‌طور اتومات خاموش می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی