بخرید و 114,450 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: مهام نو
تعداد محصولات: 18
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

بخاری گازی ایران شرق مدل آذرین A60G

بخاری گاز سوز ایران شرق مدل آذرین، دارای استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه، دارای راندمان حرارتی بالا، مجهز به ترموکوپل، مجهز به سنسور پایش میزان اکسیژن محیط (ODS)، قابلیت تنظیم دما، شیشه ایمن، مجهز به سنسور تنظیم کننده میزان فشارگاز (گاورنر)، سوخت مصرفی گاز شهری.

Iran Shargh - ایران شرق

32,700,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

24*46*68 سانتی متر
10 کیلوگرم
گاز شهری یا مایع
4200

در فصل سرما بخاری یکی از لوازم حیاتی هر خانه محسوب می‌شود، بخاری ایران شرق مدل آذرین در 7 طرح گرافیکی زیبا و دارای شیشه مقاوم در برابر شوک حرارتی (سکوریت) می باشد و مجهز به سیستم جرقه زن و شعله قابل تنظیم است.

این بخاری با ظرفیت گرمایشی 4200کیلوکالری مناسب برای اطاق های خواب و کوچک است، همچنین مجهز به خروجی دودکش است و دارای شیر کنترل TM 308 می باشد که وظیفه کنترل میزان گاز ورودی را دارد.

این محصول ابعادی برابر 68*46*26 سانتی‌متر دارد و وزن آن حدود 10 کیلوگرم است. این بخاری دارای ترموکوپل می‌باشد، ترموکوپل یک سیستم ایمنی است که در هنگام خاموش شدن ناخواسته و تصادفی شعله، جریان گاز را قطع می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این بخاری می‌توان به سیستم کنترل اکسیژن محیط  (ODS) اشاره کرد OSD سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند..

این بخاری همچنین دارای گاورنر (Governor) نیز می‌باشد این سنسور گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید. 

نماد اعتماد الکترونیکی