بخرید و 99,344 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی عماد
تعداد محصولات: 73
رتبه فروشگاه:
(9)

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل T3PN

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل T3PN، تابان 4500، دارای سیستم سنجش میزان اکسیژن محیط، ترموکوپل، گاورنر، بدون دودکش، رادمان حرارتی حدودا 99 درصد، قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین، قابلیت استفاده از گاز شهری 

Polar - پلار

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

60*20*40 سانتی متر
9 کیلوگرم
توان حرارتی بالا
رفلكتور لعابی
مجهز به سیستم نظارت بر شعله
دیوار، زمین
گاز شهری
دارد، 3 وضعیت (کم، متوسط، زیاد)
99 درصد
از 1600 تا 4500 کیلو کالری
سرامیکی

این بخاری تولید مشترک کشور ایران و کره جنوبی می باشد. جنس بدنه ی بخاری پلار از رفلكتور لعابی ساخته شده است. برای استفاده از این بخاری پلار به دودکش نیاز نبوده شما می توانید این بخاری را بر روی زمین و یا دیوار نصب کنید. کاربران می توانند با ولوم تعبیه شده، شعله بخاری را در سه وضعیت (کم، متوسط، زیاد) تنظیم نمایند. جنس مشعل این بخاری سرامیکی بوده و قابلیت احتراق کامل را دارا می باشد. 

بخاری پلار دارای سیستم اکسی پیلوت (OSD) یا همان سنجش میزان اکسیژن محیط بوده که وظیفه ی آن کنترل اکسیژن محیط است؛ در صورتی که اکسیژن محیط از 18 درصد کمتر باشد بخاری را به صورت خودکار خاموش کرده و جریان گاز را به صورت کلی قطع می کند تا از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. این محصول دارای ترموکوپل بوده که در صورت بروز هر مشکل و خاموش شدن شعله در اثر اتفاقات ناگهانی، جریان گاز را قطع کرده و باعث حفظ ایمنی محیط و کاربران می شود. ویژگی دیگر این بخاری گاورنر بوده که در هنگام نوسانات گاز، با ثابت نگه داشتن فشار گاز از خاموش شدن شعله بخاری جلوگیری می کند. وجود شیرکنترل تدریجی یا کاربراتور در این بخاری باعث شده که از احتراق نامنظم جلوگیری شود و عملکردی با صدای بسیار پایین داشته باشد. توان گرمایشی این بخاری از 1600 تا 4500 کیلوکالری بوده، راندمان خالص آن حدودا 99 درصد می باشد.

باید در نظر داشته باشید که نصب این بخاری برای استفاده در اتاق های با فضای بسته مناسب نخواهد بود. 

 

دلایل اعتماد به ما