اجاق گاز تاکنو گاز سری امپراطور مدل MW FS پنج شعله رویه استیل

Tacnogas emperator Series MW FS WS Selfclean Gas Stove

اجاق گاز تاکنو گاز سری امپراطور مدل MW FS WS  پنج شعله رویه استیل، دارای فندک اتوماتیک و ترموکوپل برای تمامی شعله ها، شعله زماندار، تایمر 6 کلیده دیجیتال، سیستم سلف کلین و فن کانوکشن فر

Tacnogas - تاکنوگاز

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
90 × 60
24 ماهه
تاکنو گاز
صفحه گازی
5
چدن
سکوریت
ایستاده
52
A
2
یک شعله

اجاق گاز تاکنو گاز سری امپراطور مدل MW FS WS پنج شعله، محصول جدید شرکت تاکنوگاز می باشد، که به تازگی روانه بازار مصرف شده است. از قابلیت های خوب این محصول می توان به جنس شبکه های تمام چدنی آن اشاره کرد که مقاومت آن را در برابر حرارت بالا می برد. شعله ها و فر این محصول مجهز به فندک اتوماتیک می باشد که با چرخاندن ولوم شعله، فندک عمل کرده و آن شعله روشن می شود.

اجاق گاز تکنوگاز مدل MW FS WS دارای شعله های زماندارl می باشد که موجبات برنامه ریزی دقیق تری در پخت و پز را برایتان فراهم می آورد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این اجاق گاز، سلف کلین فر می باشد. سلف کلین به لعاب محفظه ی فر گفته می شود که ذرات به جا مانده از غذا را در معرض حرارت 500 درجه ی سانتی گراد قرار می دهد و باقی مانده غذا را به خاکستر و کربن تبدیل می کند در نتیجه کار شما را برای تمیز کردن فر، بعد از هر بار استفاده آسان می کند.

این اجاق گاز ایرانی دارای فن کانوکشن می باشد که در هنگام استفاده از فر، جریان هوا داخل فر را متعادل کرده و باعث پخت یکنواخت  غذا می شود. پخت سریع‌تر مواد غذایی در فرهای کانوکشن این گونه است که هوای داغ به‌ صورت مستقیم روی مواد غذایی اثر گذاشته از همین رو پخت و پز با فرهای کانوکشن ۲۵% سریع‌تر از پخت با فرهای معمولی خواهد بود. در فرهای کانوکشن بر خلاف فرهای معمولی چرخش هوای داغ در محفظه فر باعث می‌شود حرارت در تمام قسمت‌ها یکسان بوده و در نتیجه پخت مواد غذایی نیز یکسان می باشد. هنگام استفاده از فرهای عادی رطوبت مواد غذایی نمی‌تواند خارج شود، در نتیجه هوای فر مرطوب شده و برشته شدن مواد غذایی زمان زیادی می برد یا به خوبی انجام نمی‌شود اما در فرهای کانوکشن این مسئله برطرف می شود و هوای خشک و داغ فن کانوکشن با حفظ کردن رطوبت مواد غذایی سطح مواد غذایی را بسیار سریع‌تر برشته می کند. همچنین در فرهای داری Convection Fan مواد غذایی با سرعت بیشتر و با دمای کمتری آماده می شود و در نتیجه نسبت به فرهای معمولی انرژی کمتری مصرف خواهد شد.

همچنین وجود ترموکوپل باعث ایمنی بالای این اجاق گاز شده است. ترموکوپل این امکان را فراهم می کند، اگر شعله ای بر اثر باد، سر رفتن غذا و... خاموش شود جریان گاز را قطع کرده و از حوادث ناگوار جلوگیری کند، همه این ویژگی های خوب اجاق گاز سری امپراطور با 5 شعله گاز را به یک گزینه مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده است. 

جهت مشاهده سایر مدل های تاکنو گاز سری امپراطور کلیک کنید.

دلایل اعتماد به ما