بخرید و 157,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آبگرمکن بوتان دیواری گازی مدل B3118

( )

آبگرمکنبوتانB3118 دیواری فوری بوتان تنها آبگرمکن صادراتی به اروپا و کم مصرف،دارای سه سال ضمانت، دارای راندمان بالا بیش از 85% تامین آب گرم فوری دائم و فراوان، دارای کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE، دارای رده انرژیD، مناسب واحدهای تجاری، اداری، مسکونی‌ بالای 90 متر

BUTANE - بوتان

45,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
74
45
27
16کیلوگرم
36ماهه
بوتان
D
گازی
دیواری
فلز
فلز
24000 (kcal/hr)
18لیتر
۱۳٫۹ – ۶٫۹(Lit/min)
25-50c
0/1-0/2bar
۱۸۰(mm.w.c)
۲۸۰(mm.w.c)
15 (cm)

آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل B3118 دارای شمئک دائم بوده که این شمئک مشعل را روشن نموده و آب گرم مورد نیاز را تامین می نماید.

.از آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل B3118 جهت تأمین آبگرم حمام استفاده نمی شود و صرفا در جاهایی که فاقد حمام هستند، استفاده می گردد

بطور کلی آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل B3118 بدلیل قابلیت کارکرد با کمترین فشار آب و راندمان بالای حرارتی، موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف میزان آب و گاز می گردد.

نسل جدید آبگرمکن های گازی بوتان موسوم به نسل چهارم در مطابقت کامل با آخرین استانداردهای اروپایی طراحی و تولید شده اند، به گونه ای که با ابعاد کوچک تر و مقاومت بیشتر در برابر املاح آب (در مقایسه با نسل های قدیمی تر) همزمان با عرضه در ایران، به اروپا نیز صادر می شوند.آبگرمکن گازی دیواری بوتان نسبت به محصولات مشابه خود در بازار از مزایای زیادی برخوردار است.

نکات مهم نصب آبگرمکن های گازی دیواری بوتان :

برای نصب این محصولات، استفاده از دودکش مخصوص دوجداره (بصورت کاملا درزبند) الزامیست. به ازای اضافه شدن هر زانویی به مسیر دودکش، یک متر از حداکثر طول دودکش دوجداره کاسته می شود.این محصول حتما باید با دودکش مخصوص خود نصب گردد.


کلیه آبگرمکن های گازی دیواری بوتان علاوه بر توانایی کارکرد با فشار آب کم (0.2 bar) و دارا بودن استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپاCE، از مزایایی مانند:

  • مقدار آب خروجی
  • دارای شمعک دائمی
  • دارا بودن شیر تنظیم دما
  • دارای فندک پیزوالکتریک ضربه ای
  • سیستم هوشمند ماژولار (تدریجی)
  • قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع
  • امکان تنظیم شعله به صورت وولومی و پیوسته
  • مجهز بودن به شیر اطمینان و کلید حرارتی روی مبدل
  • حداکثر طول لوله موردتوصیه تا دورترین شیر آب گرم، ۱۰متر
  • قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع نیز برخوردار می باشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل :B3118 

آبگرمکن ديواری بوتان مدل B3118 دارای 3 سال گارانتی، توسط شرکت بوتان می باشد، ضمن اینکه نصب کلیه آبگرمکن های بوتان بصورت رایگان بوده و فقط توسط خدمات پس از فروش مجاز شرکت بوتان انجام می پذیرد.

کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولار : آبگرمکن های بوتان از قابلیت تنظیم خودکار شعله متناسب با جریان آب برخوردارند،به گونه ای که همزمان با کم کردن آب از طریق شیر خروجی ، شعله نیز به طور خودکار کوتاهتر می شود. این ویژگی از افزایش ناگهانی دمای آب و نیز آزردن پوست بدن جلوگیری می کندو موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود، و دیگر نیازی به اضافه کردن آب سرد نیست.

این گروه از آبگرمکن ها مجهز به شمعک دائم روشن هستند ، به گونه ای که شمعک دستگاه در حالت آماده به کار همواره روشن بوده و هر زمان که شیر آب گرم باز شود این شمعک مشعل را روشن نموده و آب گرم مورد نیاز تامین می شود.

در سایت مرجع و فروشگاهی آنلاین کالا، مشخصات فنی و قیمت تضمین شده آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل B3118 با گارانتی اصلی جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و .هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است

.توجه: این آبگرمکن برای متراژ بالای 90 متر مناسب است. برای محیط زیر 50 متر مدل 3112 و متراژ 50 تا 90 متر مدل 3115 بوتان پیشنهاد می شود

نماد اعتماد الکترونیکی