کشینه راهی برای پول بدست آوردن!!

کشینه راهی برای پول بدست آوردن!!

مدت زمانی طولانی است که مردم برای خرید از تخفیف استفاده میکنند و بتازگی مفهوم کش بک جایگزین این واژه شده است و میتوان برای خرید کردن از کش بک استفاده کردتا خریدی بمراتب با صرفه تر انجام داد..کشینه نام استارت آپی است که بتازگی فعالیت خود را شروع کرده و تحولی در دنیای خرید با به ارمغان آوردن واژه کش بک  ایجاد کرده است. کش بک پول نقدی است که کاربر به ازای خرید اینترنتی خود از کشینه دریافت میکند.

با کشینه بیشتر آشنا شویم:


کشینه وبسایتی است که میتوان از آن بعنوان بزرگترین مرجع خرید اینترنتی نام برد چرا که صدها فروشگاه اینترنتی معتبر در تمام اصناف را دارا میباشد و کاربر با مراجعه به کشینه میتواند تمام فروشگاههای مورد نیاز خود را در این سایت پیدا کند.روال کار به اینصورت است که کاربر بعد از ثبتنام در کشینه و دریافت مبلغ 6000 هزار توان هدیه خوشآمدگویی با مجموعه متنوعی از فروشگاه های آنلاین مواجه خواهد شد که  با کلیک بر روی لینک هر کدام ازاین فروشگاه ها وارد آن فروشگاه شده و صفحه ای را مشاهده  میکند که تمام آفرهای مخصوص آن فروشگاه در این صفحه گنجانده شده است . سپس بر روی دگمه دریافت کشینه کلیک میکند تا به صفحه اصلی فروشگاه هدایت شود و سپس خرید خود را بصورت معمول و همیشگی انجام میدهد.پس از انجام خرید، مبلغی از هزینه خرید بر حسب درصد کشینه آن فروشگاه به حساب کاربری کاربر باز میگردد، بعد از آنکه موجودی حساب کاربری به ۳۰ هزار تومان برسد،کاربر با دادن  درخواست انتقال وجه  این مبلغ  را در حساب بانکی خود خواهد یافت. همچنین کاربران میتوانند از کوپن تخفیف فروشگاههای موجود در کشینه هم استفاده کنند و استفاده این کوپن ها هیچ تضادی با دریافت کش بک ندارد. بعبارتی کاربر با مراجعه به صفحه کپنها در کشینه هم از کوپن تخفیف استفاده میکند و هم کش بک دریافت میکند.

یکی دیگر از مزایای خرید از طریق کشینه استفاده از افزونه کروم اکستنشن است که کاربران میتوانند با نصب این  افزونه به راحتی از آخرین اتفاقها و پیشنهادهای فروشگاهها مطلع شوند و فروشگاه های طرف قرارداد با کشینه در صفحه نتایج حاصل از جستجوی گوگل با این افزونه  متمایز می شوند که  باعث میشود  کاربران دقیقتر و هوشمندانه تر فروشگاه های مورد نظر خود را برای خرید انتخاب نمایند. همچنین  این افزونه به کاربر این امکان را میدهد که ازوضعیت کشینه در حال بررسی و موجودی حساب کاربری خود مطلع شوند وهمچنین مشاهده ی پیشنهادهای کشینه برای  فروشگاه های آنلاین از دیگر مزایای این افزونه میباشد

یکی از اتفاقات جالب در کشینه برنامه ریفرال کشینه است . به این مفهوم که کاربر میتواند دوستان خود را از طریق فرستادن لینک به کشینه دعوت کند و هر کدام از این افراد اگر از طریق لینک فرستاده شده در کشینه ثبتنام کنند و اولین خرید خود را از طریق کشینه انجام دهند کاربر مبلغ 8000 تومان هدیه دریافت میکند.

تلاش تیم کشینه همواره در راستای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود است و در این راستا اقداماتی چون ارائه کش بک های دوبل به مناسبت تولد کاربران، و یا بالا بردن درصد های کش بک در پروموشن های مناسبتی و برگزاری کمپین های مشترک با فروشگاههای طرف قرارداد خود ، تجربه خریدی بهینه و به صرفه را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

اینبار درروز دوشنبه 14 مرداد ماه  کشینه کمپین مشترکی با فروشگاه آنلاین کالا برگزار میکند و به کاربرانی که از طریق کشینه از فروشگاه آنلاین کالاخرید کنند دو برابر کش بک (پول نقد) برمیگرداند . کاربران کافی است که از طریق کشینه وارد فروشگاه  آنلاین کالا  شده و خرید خود را بصورت عادی و معمول از این فروشگاه انجام دهند. به محض اتمام خرید، کش بک خرید خود را در حساب کاربری  خود مشاهده خواهند کرد که بمناسبت این کمپین این مبلغ دو برابر خواهد بود.

پس همین امروز از طریق کشینه از فروشگاه آنلاین کالا خرید کنید و کش بک دوبرابر دریافت کنید.

All comments

    شاخه‌ها

    پیگیری سفارش

    جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید:
    در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
    درخواست پشتیبانی