جشنواره دوو

جشنواره دوو

جشنواره دوو

جشنواره بهاری لوازم خانگی دوو از تاریخ 20 اردبیهشت تا 19 تیر ماه 1401 با تخفیف های نقدی آغاز شده است. در این جشنواره با خرید هر یک از انواع ماشین های لباسشویی دوو، تا سقف 10,000,000 ریال هدیه نقدی دریافت می کنید. هدیه نقدی به خریدارانی تعلق می گیرد که هر یک از لباسشویی های دوو را در مدت جشنواره خریداری و نصب کنند. فروشگاه اینترنتی آنلاین کالا، تمامی لباسشویی های دوو را با بهترین قیمت روز بازار و ضمانت نامه 24 ماهه رسمی انتخاب الکترونیک عرضه می کند. شما با خرید از آنلاین کالا علاوه بر بهره مندی از شرایط جشنواره بهاری دوو، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند خواهید شد.

جشنواره دوو

 

شرایط جشنواره بهاری لوازم خانگی دوو

از عید فطر تا عید قربان با خرید هر یک از مدل های لباسشویی دوو از انتخاب سنتر، تا سقف یک میلیون تومان هدیه نقدی دریافت کنید. مبلغ کارت هدیه پس از نصب محصول به شماره حساب شبای مشتریان واریز می شود. پس از پایان یافتن نصب محصول و ثبت تاریخ خرید توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش ، خریدار محترم پیامکی حاوی کد تخفیف و آدرس وب سایت جهت فعالسازی کد تخفیف دریافت می‌ کند. پس از فعالسازی کد تخفیف در سایت دوو توسط خریدار، پیامک تاییدی حاوی مبلغ هدیه نقدی ارسال می شود. لازم به ذکر است که فرایند بررسی شماره شبا و پرداخت هدایای نقدی حداقل یک ماه به طول می انجامد.

جشنواره دوو

مراحل خرید در جشنواره بهاری لوازم خانگی دوو

1- نصب محصول : پس از ثبت سفارش کالای مورد نظر به منظور و انتخاب روش پرداخت، سفارش خود را تحویل گرفته و جهت نصب محصول و بهره مندی از مزایای گارانتی محصول، با مرکز تماس مشتریان گروه انتخاب از طریق شماره و یا ۱۶۹۹ بدون پیش شماره از سراسر کشور تماس حاصل نموده و درخواست نصب خود را اعلام نمایید.

2- دریافت کد تخفیف : پس از نصب محصولات مشمول جشنواره و مشاهده فاکتور توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش، به ازای هر محصول خریداری شده ، یک عدد کد تخفیف به شماره پذیرش خریدار اختصاص داده خواهد شد. این کد حاوی یک کد شش حرفی به نام کد تخفیف می‌باشد. این کد تخفیف از طریق پیامک برای خریدار ارسال خواهد شد .

3- فعال سازی کد تخفیف : پس از دریافت کد تخفیف به منظور فعالسازی آن، با مراجعه به صفحه فعالسازی کد تخفیف جشنواره، اطلاعات درخواست شده را ثبت نمایید. این اطلاعات شامل : کد تخفیف، شماره پذیرش، شماره شبا و شماره همراه است. پس از ثبت اطلاعات و دریافت کد تایید، جهت فعالسازی کد تخفیف گزینه ثبت نهایی را انتخاب نمایید.

4- نحوه دریافت هدیه نقدی جشنواره : پس از تایید شماره شبا مبلغ هدیه جشنواره ، حداکثر ظرف مدت یک ماه واریز و از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت مشاهده محصولات دوو بر روی این لینک کلیک بفرمایید.

شاخه‌ها

پیگیری سفارش

جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید:
در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی