لیست محصولات این تولید کننده Safinox - سافینوکس

سافینوکس نام تجاری محصولات ساف گروپ ( saf group ) متال ترکیه است که به عنوان اولین تولید کننده ظروف استیل آشپزخانه و قابلمه های استیل در ترکیه شناخته میشود. این شرکت در شهر آدانا ترکیه قرار دارد.

استفاده از بهترین مواد اولیه و آخرین تکنولوژی روز اروپا محصولات سافینوکس را در زمره با کیفیت ترین  ظروف استیل قرار داده و باعث شده این محصولات به عنوان محصولات درجه یک به اقصی نقاط دنیا صادر گردد .عمده ترین محصولات سافینوکس در زمینه سرویسهای قابلمه استیل ، کتری استیل ، قابلمه ها و تابه های تک استیل و سوفله خوری و زودپزهای استیل میباشند که همگی اینها اقلام مناسبی برای جهیزیه های شیک میباشند.

قابلمه و تابه های استیل سافینوکس :


در مورد قابلمه های استیل این مجموعه لازم به ذکر است که کف این قابلمه ها از جنس چدن میباشد و این مزیت را دارد از رسیدن حرارت مستقیم به کف ظرف جلوگیری میکند. دربهای این قابلمه ها نیز از جنس پیرکس و نیز تمام استیل میباشد. سافینوکس علاوه بر ارایه سرویسهای قابلمه استیل سافینوکس ترکیه ارایه دهنده همین قابلمه ها و تابه ها به صورت جداگانه و تک میباشد.قابلمه های تک استیل سافینوکس ترکیه برای هر ۳ مدل گلد،مدل پریما و مدل کاریزما قابل ارایه میباشد. در بخش سرویسهای قابلمه استیل سافینوکس به صورت کلی تصاویر هر سه گروه مدل سرویس قابل مشاهده میباشد.


قوری و کتری سافینوکس ترکیه :


سافینوکس ارائه دهنده انواع کتریهای تمام استیل به همراه قوریهای چینی و نیز استیل میباشد . این کتریها دارای کف چدن بوده و از نوع استیل ۳۰۴ میباشد. با ضخامت ورق استیل بکار رفته در این کتریها و کف چدنی آن دیگر نگران سوراخ شدن کف کتری نباشید و مدتها بدون هیچ دغدغه ای از آن استفاده کنید.


ظروف سوفله خوری سافینوکس ترکیه :


ظروف سوفله خوری سافینوکس ترکیه از دیگر محصولاتی است که از خانوده محصولات شرکت سافینوکس ترکیه ارائه میشود. این ظروف تماما از جنس استیل بوده و بخاطر جنس و کیفیت منحصر بفرد آن در میان سوفله خوریهای موجود در بازار ایران جزو محصولات با کیفیت و ممتاز به شمار میرود.شرکت سافینوکس ترکیه علاوه بر سرویسهای قابلمه استیل ظروف دیگری نظیر سوپ خوری ، ماگ ، قهوه جوش و زودپز نیز تولید میکند .

بیشتر
در صفحه

شاخه‌ها

پیگیری سفارش

جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید:
در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی