بخرید و 1,891,750 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آکبندپارسه
تعداد محصولات: 750
تعداد طرفداران: 1
رتبه فروشگاه:
(2)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس هوم بار سفید

( )

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت (17+17) هیمالیا مدل هوم بار آلفا، تنظیم و تغییر دمای فریزر و یخچال از طریق پنل، محفظه Big box در فریزر، دکمه انجماد سریع مواد غذایی، فریزر 8 کشو، حجم 612 لیتر، مصرف انرژی B، نوفراست (ضد برفک)، آبسردکن و یخساز اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی،  سیستم کنترل  و سیستم عیب یاب هوشمند، دارای فیلتر آب، قابل اتصال به آب شهری، اخطار باز ماندن درب، محفظه دمای پاﯾﯿن (Magic Cooling Box)

Himalia - هیمالیا
  • ایران

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید چرمی، سفید متالیک
70*65*192 سانتی متر یخچال، 70*65*192 سانتی متر فریزر
190
دوقلو
34 (17+17)
1920
700
1300 (650+650)
فشاری
LED
2
7
4
شیشه
38 db
توکار
دارای فریزر
7
210
7
30 ماهه
شرکت هیمالیا
هست
612
B
ایران
محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت، قابل اتصال به آب شهری، محفظه دمای پاﯾﯿن (Magic Cooling Box)
2901339200261 - 2901339200254
402

یخچال فریزر هیمالیا مدل آلفا از جدیدترین و کامل ترین یخچال فریزرهای دوقلو است که در کارخانه هیمالیا تولید می شود. این یخچال فریزر هیمالیا از نوع دوقلو طرح ساید است. به این معنا که علاوه بر داشتن آبریز، یخساز اتوماتیک و درب هوم بار که به آن ظاهر یخچال های ساید بای ساید را می دهد، دارای گنجایش بالاتری به نسبت ساید های موجود در بازار است. علاوه بر این، حمل و نقل یخچال های دوقلو آسان تر است. یخچال و فریزر در دو کارتن جداگانه بسته بندی و ارسال می شوند و از این روی برای بالا بردن آن از راه پله ها به مشکل بر نمی خورید.

یخچال آلفا با گنجایش 17 فوت، دارای 5 طبقه و 2 کشو است که فضای کافی برای قرار دادن مواد غذایی را در اختیارتان قرار می دهد. طبقات قابلیت جابه جایی داشته و هوای داخل یخچال به صورت مرتب تصفیه می شود. یکی از کشوهای یخچال دارای قابلیت تنظیم رطوبت است که برای قرار دادن میوه و سبزیجات کاربرد دارد. بر روی درب یخچال 5 طبقه قرار گرفته که برای قرار دادن بطری، تخم مرغ و انواع ترشی و مربا کاربرد دارد. درب هوم بار برای دسترسی آسان به مواد غذایی نیز بر روی این درب قرار گرفته است. فضای درون یخچال به وسیله لامپ LED کم مصرف روشن شده و نسبت به یخچال های دیگر حرارت بسیار کم تری تولید می کند.

فریزر آلفا 8 کشو دارد که به هیچ عنوان برفک نمیزند. محفظه Big Box فریزر برای قرار دادن مواد غذایی بزرگ تر است و گنجایش بالایی دارد. فضای داخل فریزر به صورت مرتب به وسیله فیلتر های موجود تصفیه شده و مانع از ایجاد باکتری و بو در فریزر می شود. این فریزر همچنین دارای دکمه انجماد سریع مواد غذایی و سیستم پلاسما جهت حفظ طراوت مواد غذایی می باشد. بر روی درب فریزر آبریز با قابلیت اتصال به آب شهری قرار گرفته است که دارای فیلتر تصفیه آب و محفظه آب ضد بو می باشد. محفظه یخساز اتوماتیک نیز در کنار آبریز بر روی درب فریزر قرار گرفته است.

شما می توانید به وسیله پنل تنظیمات قرار گرفته بر روی درب، دمای یخچال و فریزر را تنظیم نموده و قفل کودک را فعال یا غیر فعال نمایید. این یخچال فریزر هیمالیا دارای عملکرد هوشمند اتوماتیک است که در زمان مسافرت مصرف انرژی را بهینه می کند. کنترل الکتریکی یخچال مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است.  بدنه و درب یخچال فریزر آلفا از نوع ورق گالوانیزه پیش رنگ کره با مقاومت بالا در مقابل خوردگی می باشد. پایه های قابل تنظیم این یخچال فریزر برای کمک به تراز کردن دقیق در آشپزخانه بوده و چرخ های عقبی جا به جایی آن را آسان می نماید. از دیگر ویژگی های یخچال فریزر هیمالیا مدل آلفا می توان به کمپرسور ویژه مناطق گرمسیری و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد.

کارخانه هیمالیا از موتورهای با کیفیت و دارای عمر مفید بالا (از قبیل سامسونگ کره، سکاپ اسلوانی، دامفوس آلمان و هایتک چین) استفاده می نماید. لازم به ذکر است که این کمپانی موتور تمامی محصولات خود را 60 ماه وارانتی می کند که به معنای گارانتی تعویض کامل موتور می باشد. این ضمانت موجب خرید آسوده و اعتماد شما مشتریان گرامی به کالای با کیفیت ایرانی شده و خریدی لذت بخش و به صرفه را برای شما به ارمغان می آورد.

شرکت هیمالیا یخچال فریزر دوقلو مدل آلفا را با انجام اصلاحاتی بر روی مدل پرفروش پانوراما تولید کرده است. شما می توانید این محصول را با پایین ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آنلاین کالا تهیه نمایید.

شما می توانید جهت مشاهده مدل های مشابه بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

جهت مشاهده یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا سیلور کلیک کنید.

تمام مدل های یخچال فریزر دوقلو

تمام مدل های یخچال فریزر دوقلو هیمالیا

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل دلتا هوم بار سفید چرمی

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس هوم بار سفید چرمی

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو هوم بار سفید چرمی

نماد اعتماد الکترونیکی