برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل(AWD/ASD/AGD/AMD) TT580

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل(AWD/ASD/AGD/AMD)  TT580 مجهز به صفحه نمایش LED، دریچه گردش هوای هوشمند، سیستم کنترل دمای هوشمند، سیستم نوفراست، رتبه مصرف انرژی A+، دارای آبریز

X Vision - ایکس ویژن

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

یخچال و فریزر بالا پایین
26
1848
668
836
2
4
3
2
2
123
518
+A
2900993702494
395
نوفراست

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل(AWD/ASD/AGD/AMD)  TT580 با طراحی زیبا و منحصر به فرد مناسب خانواده های کم جمعیت می باشد.

حروف داخل پرانتز علائم اختصاری برای رنگ های این محصول می باشد که AWD نشان دهنده رنگ سفید، ASD نشان دهنده رنگ استیل، AGD نشان دهنده رنگ تیتانیوم AMD نشان دهنده رنگ استیل مات می باشد.

این یخچال و فریزر رتبه مصرف انرژی A+ دارد.

این مدل یخچال و فریزر مجهز به آبسردکن نیمه اتوماتیک با مخزن آب می باشد. سیستم جریان هوای چند گانه داخل یخچال سبب تازه و سالم ماندن اقلام داخل یخچال می شود و مانع از پیچیدن بوی نامطبوع در یخچال می گردد.

فریزر این یخچال در قسمت بالا قرار دارد. با وجود فضای کم فریزر طبقات طوری طراحی شده که محتویات مورد نیاز را با نظم و سلیقه خود می توانید درون آن جای دهید.

یکی از قابلیت های یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TT580 نوفراست بودن آن می باشد. با وجود این ویژگی همیشه یخچال شما خالی از برفک است، در نتیجه یخچالی تمیز و مرتب خواهید داشت.

این یخچال و فریزر از ظرفیت 26 فوت بهره مند است و به دلیل وجود کمپرسور قدرتمند با گاز مبرد R600a برای محیط زیست بی ضرر می باشد.

این یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TT580 مجهز به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات تازه می باشد. طبقات یخچال به صورتی طراحی شده که می توانید با نظم و سلیقه محتویات را درون یخچال جای دهید. فضای جادار یخچال به سبب امکان قراردادن محتویات بیشتر مورد نیاز مخاطب می باشد. این یخچال از طبقات شیشه ای ضد شوک حرارتی برخوردار می باشد.

TT580

نماد اعتماد الکترونیکی