بخرید و 543,571 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی امرسان
تعداد محصولات: 22
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر امرسان 17 فوت گلس مدل TFH17T H

( )

یخچال فریزر امرسان 17 فوت گلس مدل TFH17T H، درب شیشه ای، فریزر بالا، دیفراست، رده مصرف انرژی A، با ظرفیت 335 لیتر، طبقات شیشه ای نشکن، کشوی میوه و سبزیجات، کنترلر مکانیکی و پایه های قابل تنظیم و چرخ دار.

Emersun - امرسان

155,306,103 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

660×680×1740 میلی متر
68.5 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
17
یخچال 2
4
4
تلفیقی از شیشه و ورق فولادی
2
80
335
+A
طبقات شیشه ای نشکن، کنترلر مکانیکی، دیفراست، جالبنیاتی و جابطری، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار
نقره ای و مشکی
2901188700066

یخچال فریزر امرسان 17 فوت گلس مدل TFH17T H از محصولات شرکت امرسان می باشد که با گنجایش 17 فوت، از انواع یخچال های کمبی یا فریزرهای بالا پایین است و جنس بدنه آن تلفیقی از شیشه و ورق فولادی است که دارای ظاهری شیک و ساده می باشد. این محصول در ابعاد 660×680×1740 میلی متر و وزن 68.5 کیلوگرم است که مناسب برای استفاده در ادارات، شرکت ها، هتل ها و یا مناسب برای خانواده های کم جمعیت می باشد.

این یخچال فریزر با ظرفیت 335 لیتر می باشد که 225 لیتر از آن مختص محفظه ی یخچال و 80 لیترش مختص فریزر است و اگر دنبال یخچال فریزر کوچک و جادار هستید گزینه مناسبی می باشد. از مزیت های خوب این یخچال فریزر انجماد سریع آن است که آن ر ا برای ما کاربردی تر کرده است. مصرف انرژی در این یخچال فریزر پایین است و دارای برچسب مصرف انرژی رده‌ی A  می باشد. 

فریزر این دستگاه در قسمت بالا قرار داشته و دارای دو طبقه می باشد و درب آن دارای یک شلف است. یخچال نیز دارای 4 طبقه و دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات می باشد. همچنین درب یخچال مجهز به جایگاه مخصوص قرارگیری بطری و جا تخم مرغی است. شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. کنترلر مکانیکی در این یخچال و فریزر به شما این امکان را می دهد تا دمای داخلی دستگاه را به دلخواه تنظیم نمایید.

 این محصول دارای پایه های چرخدار و قابل تنظیم است که امکان جابجایی هرچه راحت‌تر در فضای آشپزخانه و تنظیم کردن ارتفاع یخچال برحسب شیب محل مورد نظر را به کاربر می‌دهد.

لازم به ذکر است که یخچال فریزر امرسان مدل TFH17T H بدون برفک نبوده و مقدار کمی برفک در قسمت فریزر ایجاد می شود که لازم است در فواصل زمانی معین نسبت به تمیز کردن برفک ها اقدام نمود.

 

 

 

 

 

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی