بخرید و 163,450 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

کولر آبی آبسال 2600 پایه دار مدل AC 26

( )

Aabsal AC 26 Cooler

کولر آبی پایه دار متحرک آبسال مدل AC-26 ، توان 180 وات، دارای بدنه پلاستیک ABS مقاوم در برابر ضربه، دارای دو حالت کولر، دارای سه سرعت قابل تنظیم، مخزن آب دستی

Absal - آبسال

46,700,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
103cm با پایه
64cm
32cm
20kg
24 ماهه- 10 سال خدمات پس از فروش
آبسال
قابل حمل
پلاستیک ABS مقاوم
1/4 اینچ
220 ولت
935 متر مکعب بر ساعت
3/5 وات
35 وات ، 1/8 اسب بخار
180
دو حالت کولر آبی و پنکه

کولر آبی پرتابل آبسال مدل AC26، بسیار کم مصرف و کم جا مناسب برای قرار گرفتن در داخل اتاق و فضاهای کوچک است. این کولر پایه دار به دو حالت پنکه خشک و کولر آبی قابل استفاده است. برای استفاده به صورت کولر آبی باید مخزن آب قرار گرفته در پشت بدنه کولر را به صورت دستی پر نمایید. شاخص آب قرار گرفته بر روی قاب کولر، میزان آب موجود در مخزن را نشان می دهد. در حالت پر بودن مخزن شاخص بر روی حرف F و در صورت اتمام آب شاخص بر روی حرف E قرار می گیرد. بهتر است قبل از رسیدن شاخص به حرف E مخزن را پر نمایید. قاب کولر به صورت دوار بوده و جریان هوای خنک را به صورت دورانی در اتاق پخش می نماید. 

کولر پرتابل آبسال دارای بدنه ای از جنس پلاستیک ABS مقاوم در برابر ضربه و ضد زنگ بوده و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. همچنین پروانه های ساخته شده از پلاستیک یکپارچه و باکیفیت موجب کاهش لرزش و صدا در هنگام کار کردن کولر میشود. کولر پایه دار 2600 آبسال بسیار کم مصرف می باشد. سرعت چرخش پره های این کولر پایه دار قابل تنظیم است و دارای بیشینه قدرت باد دهی 935 متر مکعب در ساعت برای دور تند، 680 متر مکعب برای دور متوسط و 510 متر مکعب در حالت کند است. برای بالا بردن بازده و خنک کردن بیشتر، کولر را پشت به پنجره قرار داده و در طرف دیگر اتاق، درب یا پنجره ای را کمی باز بگذارید.

نماد اعتماد الکترونیکی