بخرید و 847,945 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU84407

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU84407، دارای ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم، 16 برنامه شستشو اصلی و 5 برنامه کمکی،قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، نمایشگر لمسی LED، برنامه صرفه‌جویی اقتصادی، شستشوی سریع، دور موتور 1400 دور در دقیقه، تأخیر در زمان شستشو، موتور تسمه‌ای، قفل کودک و رتبه مصرف انرژی A+++.

Pakshoma - پاکشوما

238,960,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

75
درب از جلو
اتوماتیک
+++A
16 برنامه اصلی، 5 برنامه کمکی
85*60*60

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407 دارای ظرفیت ۸ کیلوگرم برای خانواده های با جمعیت متوسط، گزینه بسیار مناسبی است.
خشک کن لباسشویی پاکشوما از مهمترین مشخصات آن می‌باشد مدل TFU-84407 دارای یک موتور با دور ۱۴۰۰ است که در هر دقیقه ۱۴۰۰ دور میزند تا لباس ها به شکل بهترین آبکشی شوند. هر چه سرعت دور موتور بالاتر باشد میزان خشک شدن البسه هم سریعتر خواهد بود.
لباسشویی ۱۴۰۰ دور پاکشوما از یک موتور تسمه ای بهره میگیرد، در این نوع موتور ها از تسمه برای چرخاندن دیگ استفاده میشود. درب دستگاه به سمت چپ باز میشود که به این نوع دستگاه ها لباسشویی تمام اتوماتیک گفته میشود.
ماشین لباسشویی های اتومات از تعدادی برنامه شستشو بهره میبرند که برای شستن انواع لباس در جنس های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. مدل TFU-84407 دارای ۱۶ برنامه شستشو به همراه ۵ برنامه شستشوی کمکی میباشد.
از امکانات دیگر این لباسشویی می‌توان به قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، اشاره کرد این تکنولوژی به شما امکان اضافه کردن البسه جامانده را میدهد. شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای و نیز برنامه تعویض شستشو از دیگر امکانات این مدل میباشد. صفحه نمایشی که این دستگاه در اختیار شما گذاشته است، از نوع LED و لمسی است. همینطور ولوم تعبیه شده در این پنل، به کاربر این امکان را میدهد تا برنامه مورد نظر خود را انتخاب و آن را مدیریت کند.
قفل کودک هم در زمان انجام کار لباسشویی به کمکتان می آید تا کودک شما تنظیمات دستگاه را بر هم نزند. با قابلیت آبکشی اضافه هم لباس ها به طور کامل خشک میشود.

نماد اعتماد الکترونیکی