درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل GDW-M4883

ماشین ظرفشویی با ظرفیت 14 نفر، دارای طبقه سوم مجزا و رده مصرف انرژی ++A

 G plus - جی پلاس

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

6 برنامه اصلی+ 3 برنامه کمکی
11 لیتر
دفترچه راهنما
++A
مبله (ایستاده)
14 نفره
مجهز به قابلیت Auto Open Door به منظور باز شدن خودکار درب پس از اتمام فرآیند شستشو جهت بهبود کیفیت و تسریع روند خشک شدن ظروف
LED
سفید، نقره ای، استیل
845*600*598 میلی متر
2900317806891
44

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4883 دارای طراحی بسیار زیبا بوده و همچنین قابلیت های بروز میباشد و ظرفیت آن نیز 14 نفره است. مصرف انرژی ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-M4883W در حدود A++ می باشد. این رده انرژی مصرف انرژی این مدل از ظرفشویی پایین است و برای مصرف برق محصولی کم مصرف می باشد. همچنین میزان مصرف آب در حدود 11 لیتر می باشد. این ظرفشویی دارای طبقه سوم مجزا 3rd Rack می باشد. وجود صفحه نمایش LED می باشد که علاوه بر زیبایی کاربری آسان برای کاربری دستگاه را آسان تر می کند. صدای محصول نیز در رده کم بوده و درای میزان صدای 44 دسی بل می باشد. برنامه های شستشو همیشه در ظرفشویی ها کمک کننده شستشوی ظرف ها هستند. ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-M4883W دارای 6 برنامه اصلی شستشو و 3 برنامه کمکی برای شستشو ظروف می باشد که به کاربر کمک می کند در حالت های مختلف شستشوی ظرف ها را انجام بدهد. 

 عملکرد express بر روی 4 برنامه اصلی جهت کاهش زمان شستشو با حفظ الگوریتم اصلی شستشو در این محصول تعبیه شده است. طراحی محصول نیز بسیار هوشمندانه بوده و مجهز به قابلیت Auto open door به منظور باز شدن خودکار درب پس از اتمام فرایند شستشو جهت بهبود کیفیت و تسریع روند خشک شدن ظروف می باشد. از دیگر مشخصه های مهم ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-M4883W می توان به قابلیت شستشوی نصف ظرفیت Half Load ، برنامه شستشو در زمان دلخواه Dealy Start و همچنین سیستم ایمنی قفل کودک اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی