بخرید و 735,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال و فریزر دوو سری Prime مدل D2S 3033GW

( )

دارای درب هوم بار با تکنولوزی جدید و قابلیت تحمل وزن بالا/ مجهز به سامانه سرمایش فلزی/ سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی

Daewoo - دوو

210,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
ساید بای ساید
30
1816
920
916
LED
2
4
5
شیشه شیکوریت
3
3
3
24ماه
انتخاب سرویس
A
2900176500343

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو سری پرایم مدل D2S-3033GW یکی از پر طرفدارترین و در عین حال زیباترین محصولات شرکت دوو است که توانسته از محبوبیت ویژه ای برخوردار شود. مجمموعه جدید Fresh Land سری پرایم 2 درب است که از طراحی بی نظیری بهره مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد.

سامانه سرمایش سریع یخچال

این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند. در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا 150 دقیقه یا منهای 4 درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

این سامانه در این مدل از ساید بای ساید دوو مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند.بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا در این محصول شرکت دوو ، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

 

درب هوم بار همراه با سامانه سرمایش فلزی

پنل استیل طراحی شده داخل درب هوم بار این مدل از ساید بای ساید دوو باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه بار خانگی و محتویات آن شامل نوشیدنی‌ها، سس‌ها و موادغذایی پرمصرف ‌می‌شود.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور در این مدل از یخچال فریزرساید بای ساید دوو نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

نماد اعتماد الکترونیکی